خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان خبر داد:

کلنگ‌زنی فاز 2 بیمارستان ولیعصر (عج) زنجان

asdasd
کد خبر : ۳۹۸۷۳۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبر از کلنگ‌زنی فاز 2 بیمارستان ولیعصر (عج) زنجان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا بیگلری امروز یکشنبه (18مرداد) در جمع خبرنگاران، گفت: 8 دستگاه آمبولانس به دانشگاه علوم پزشکی‌تحویل شده و 9 دستگاه هم با تکمیل روند اداری به ناوگان آمبولانسی استان اضافه خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، با بیان اینکه درحال حاضر در حدود 60 رشته مقطع نیرو آموزش می دهد، گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده تلاش می‌شود، مجوز راه‌اندازی رشته‌های تحصیلی میان رشته‌ای مورد نیاز برای دانشگاه اخذ شود.

وی با تاکید بر جایگاه مطلوب سامانه بحران استان در مقایسه با دیگر استان‌ها ادامه داد: تعداد پایگاه‌های اورژانس برای پوشش جاده‌ای هم افزایش یافته و خدمات رسانی با کیفیت و کمیت بهتری انجام می‌شود.

بیگلری بر اخذ مجوز برای اورژانس هوایی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: استان زنجان به لحاظ برخورداری از اورژانس هوایی در بین استان‌ها در اولویت قرار دارد و محل آشیانه آن بعد از جانمایی اعلام می‌شود.

وی بلوک‌های زایمان بیمارستان طارم، تعداد زیادی از خانه‌های بهداشت، دستگاه MRI بیمارستان موسوی و اورژانس خرم‌دره را از جمله پروژه‌هایی اعلام کرد که طی هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از طی روال اداری برای احداث فاز 2 بیمارستان ولی‌عصر زنجان خبر داد و ابراز کرد: با عملیاتی‌شدن فاز نخست این قرارداد 36 ماهه، 480 تخت به تعداد تخت‌های بیمارستانی استان زنجان اضافه می‌شود.

بیگلری از برنامه‌ریزی برای کلنگ‌زنی احداث بیمارستان ولی‌عصر زنجان خبر داد و اضافه کرد: این برنامه در نخستین سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که احتمالا اواخر شهریور و یا مهر ماه باشد، عملیاتی می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در پایان تعداد تخت‌های بیمارستانی استان زنجان را 1.3 تخت به ازای یک هزار نفر جمعیت اعلام و تاکید کرد: با توجه به حضور بیماران دیگر استان‌ها در زنجان، تعداد این تخت‌های بیمارستانی به نیم درصد به ازای یک هزار نفر کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز