خبرگزاری کار ایران

درنشست جهاد دانشگاهی زنجان با خبرنگاران مطرح شد:

درصدد حرکت به سمت پژوهش‌های توسعه‌ای هستیم/ آکادمی آی.تی استان زنجان بزودی راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۹۹۰۴۲

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان، جهاد دانشگاهی این استان را یکی از با سابقه‌ترین‌های کشور برشمرد و گفت: در صدد حرکت به سمت پژوهش‌های توسعه ای در استان زنجان هستیم .

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مهدی عباسی رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان ، با اشاره به اینکه خبرنگاران بازوهای دستگاه‌های دولتی در بحث اطلاع رسانی در سطح جامعه هستند، اظهار داشت: رصد کردن خواسته مردم کار بسیار دشواری است.

عباسی، با بیان اینکه برای حرفه خبرنگاری باید دارای فضای انتقادی در جامعه باشیم ، گفت: بالابردن آستانه تحمل در مسئولان برای حرفه خبرنگاری در جامعه حائز اهمیت است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه استان زنجان دارای فضای خوب در حوزه خبر است، تصریح کرد: امیدواریم مسئولان بیش از پیش قدردان خبرنگاران استان در حوزه های مختلف باشند.

وی،  با بیان اینکه جهاد دانشگاهی نهاد غیر دولتی است، اظهار داشت: جهاد دانشگاهی در حوزه های آموزش، فرهنگ، پژوهش و اشتغال فعالیت دارد.

عباسی،  با اشاره به مراکز تحت نظر جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مختلف اضافه کرد: بزرگترین دانشگاه کشور متعلق به جهاد دانشگاهی است .

وی جهاد دانشگاهی استان زنجان از یکی از با سابقه‌ترین‌ها در سطح کشور برشمرد و گفت: در صدد حرکت به سمت پژوهش‌های توسعه ای در استان هستیم .

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان، در بخشی از سخنان خود با اشاره به تجاری سازی پژوهش‌های توسعه ای در این مجموعه تصریح کرد: دسترسی و آخرین ورژن دارویی" سامانه هوشمند جعبه دارو" و حوزه آی. تی دارای پیشرفت‌های مطلوب بوده است.

عباسی،  با بیان اینکه می توان با استفاده از نیروهای بومی استان در امنیت داده های استانی موثر واقع شد، خاطر نشان شد: در حوزه فرهنگی جهاد دانشگاهی در طول یکسال گذشته بالغ بر چهل عنوان کتاب علمی دانشگاهی چاپ شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی استعدادیابی در استان حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: جهاد دانشگاهی استان زنجان رشد مثبتی داشته است.

وی، با بیان اینکه در حوزه پسماندهای روی استان تحقیقات مطلوبی انجام گرفته است و بزودی شاهد اخبار این حوزه خواهیم بود ، افزود: آموزش توام با فرهنگ‌سازی اشتغال و مدیریت آن در استان با  اجرای به راه اندازی فن بازار در استان دارای اهمیت اساسی است.

عباسی در پایان سخنان خود از راه اندازی آکادمی آی.تی‌استان زنجان خبرداد و گفت: این آکادمی بزودی در زنجان راه اندازی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز