خبرگزاری کار ایران

درنشست شرکت‌های صنعتی زنجان با مدیران شرکت‌های خدماتی مطرح شد:

شرکت شهرک‌های صنعتی استان حلقه ارتباطی دولت با واحدهای صنعتی هستند

asdasd
کد خبر : ۳۹۹۰۴۶

در نشست مشترک مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با مدیران شرکت‌های خدماتی شهرک های صنعتی استان عنوان شد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان حلقه ارتباطی دولت با واحد های صنعتی هستند.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان، امیر حمیدنیا، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با تبریک هفته حمایت از صنایع کوچک اظهار داشت: به منظور اجرای اصل 44 قانون اساسی و با توجه به ابلاغ آیین نامه اجرایی قانون نحوه واگذاری شهرک‌ها و نواحی صنعتی به بخش خصوصی، اداره امور شهرک های صنعتی به بخش خصوصی واگذار و امور مربوط به نگهداری شهرک به آنان محول می شود.

امیر حمیدنیا در این زمینه اضافه کرد: در این واگذاری‌ها، شرکت‌های خدماتی متشکل از صاحبان واحدهای مستقر در شهرک‌ها و نواحی تشکیل و مدیریت شهرک‌ها و نواحی صنعتی را برعهده می‌گیرند.

وی همچنین اظهار داشت: دراستان زنجان اداره امور شهرک‌های صنعتی اشراق، نوآوران، تخصصی روی، شریف ابهر، خرمدره، هیدج ، ناحیه صنعتی طارم و ناحیه صنعتی ایجرود به شرکت های خدماتی متشکل از واحدهای صنعتی شهرک یا ناحیه واگذار شده که در مجموع اداره امور هشت شهرک و ناحیه صنعتی این استان به بخش خصوصی واگذار شده است.

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در ادامه خاطرنشان کرد: شرکت شهرکأ‌های صنعتی استان حلقه ارتباطی دولت با واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به شمار می رود.

حمیدنیا عمده ترین مشکل در شرکت های خدماتی را وصول مطالبات و حق شارژ عنوان و تصریح کرد: با توجه به اینکه هزینه نگهداری از تاسیسات و اداره امور شهرکها نیازمند هزینه است، ما باید به دنیال راه حلی منطقی برای حل مشکل وصول مطالبات بوده و در کنار آن بتوانیم برای شهرکهای صنعتی درآمد پایدار ایجاد کنیم.

این مقام مسئول صنعتی در استان ادامه داد: برای حل مشکلات موجود شرکت شهرکهای صنعتی استان همواره در کنار شرکت های خدماتی شهرکها خواهد بود و در چارچوب قوانین و مقررات موجود به رفع مشکلات کمک خواهد کرد.

شایان ذکر است در این نشست مدیران عامل شرکت های خدماتی شهرک‌های صنعتی استان زنجان نیز به بیان مشکلات موجود در شهرک‌های تحت مدیریت خود پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز