خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار زنجان خبرداد:

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی از 535 پروژه با سرمایه‌گذاری 10هزار میلیارد ریالی در زنجان

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۳۵۷

معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: 535 پروژه در زنجان با سرمایه گذاری 10 هزار و 450 میلیارد ریال در هفته دولت به بهره برداری یا کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جواد رحمتی امروز دوشنبه (1 شهریور) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی هفته دولت امسال، 497 پروژه با سرمایه گذاری سه هزار و 70 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

 رحمتی، با بیان اینکه طی  هفته دولت ، عملیات اجرایی 38 پروژه با پیش‌بینی سرمایه گذاری 7 هزار و 370 میلیارد ریال آغاز می شود، تصریح کرد: عملیات اجرایی پروژه 2 خطه کردن مسیر ریلی تهران _ زنجان یکی از طرح‌های هفته دولت شمرده می شود.

معاون عمرانی استانداری زنجان، یادآورشد : بابهره برداری از پروژه های گازرسانی از این پروژه میزان پوشش خدمات گازرسانی در روستاها از 41 درصد در سال 92 به 64 درصد در سال جاری افزایش می‌یابد.

وی همچنین در ادامه با اشاره به بهره برداری از یک هزار و 340 واحد مسکونی مهر طی هفته دولت،  از اتمام پروژه مسکن مهر طی سال جاری در این استان خبر داد.

رحمتی، در این زمینه اضافه کرد: در مجموع از 497 پروژه قابل بهره برداری در سطح استان زنجان، 224 پروژه مربوط به دستگاه های اجرایی با سرمایه گذاری 2 هزار و 550 میلیارد ریال، 261 پروژه مربوط به دهیاری ها با سرمایه گذاری 190 میلیارد ریال و 12 پروژه برای شهرداری ها با سرمایه گذاری 330 میلیارد ریال است.

معاون عمرانی استاندار زنجان ادامه داد: آغاز عملیات اجرایی 2 پروژه عمرانی و اقتصادی در این استان با سرمایه گذاری 15 هزار و 500 میلیارد ریال، از جمله برنامه های شاخص استان طی هفته دولت محسوب می شود.

معاون استانداری زنجان، در بخشی از سخنان خود، حجم سرمایه گذاری این پروژه را سه هزار و 500 میلیارد ریال برشمرد و پروژه دوم کلان در این استان را مربوط به آغاز عملیات اجرایی نیروگاه شماره 1 با ظرفیت یک هزار و مگاوات در غرب زنجان برشمرد.

رحمتی در پایان تاکید کرد: میزان سرمایه گذاری این نیروگاه به 12 هزار میلیارد ریال می رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز