خبرگزاری کار ایران

در حاشیه نمایشگاه کتاب زنجان انجام شد؛

تقدیر مدیرکل فرهنگ و ارشاد زنجان‌ از عملکرد بانک شهر در نمایشگاه کتاب

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۹۳۵

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: با همراهی جمعی از دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استان تمام شرایط برای حضور مردم در هشتمین نمایشگاه کتاب زنجان فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ناصر مقدم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در حاشیه هشتمین نمایشگاه کتاب زنجان در جمع خبرنگاران گفت: هشتمین نمایشگاه کتاب زنجان علیرغم تمام فراز و نشیب ها با همراهی جمعی از  دستگاه های استان آغاز به کار کرد.

مقدم با اشاره به اینکه نمایشگاه مذکور اولین نمایشگاه پس از نمایشگاه بین المللی در کشور است، ادامه داد: این نمایشگاه همزمان با هفته دولت برگزار می شود.

وی افزود: این نمایشگاه برای اولین بار در محل مصلای نماز زنجان دایر شده است که همین مسئله دسترسی مردم برای حضور در نمایشگاه را فراهم می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با یادآوری اینکه استقبال از این نمایشگاه مطلوب است، خاطرنشان کرد: مردم بسیاری از خریدهای خود را به روزهای آخر نمایشگاه موکول می کنند.

وی به اطلاع رسانی و تبلیغات نمایشگاه کتاب در سطح استان اشاره کرد و افزود: تبلیغات از طریق رادیو، تلویزیون، تیزر، بنر، پیامک و شبکه های اجتماعی انجام می شود.

مقدم از افزایش 50 درصدی فروش در این دوره از نمایشگاه خبر داد و گفت: در این نمایشگاه برای علاقمندان به کتاب فرش قرمز پهن شده است.

وی با اشاره به حضور ناشران مطرح کشوری در این دوره از نمایشگاه اظهار کرد: در دوره های قبل کیفیت نمایشگاه رو به افول بود ولی امسال از نظرعناوین و کیفیت ناشران به نمایشگاه سال 82 باز گشته ایم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با یادآوری اینکه هزینه بسیاری برای اطلاغ رسانی نمایشگاه پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: به منظور اطلاع رسانی نمایشگاه، به سمت تبلیغات مدرن مصاحبه، نشست، شبکه های مجازی و پیامک رفته ایم.

وی میزان بازدید کننده از نمایشگاه قبلی کتاب در زنجان را بیش از 42 هزار نفر خواند و گفت: پیش بینی می شود بازدید از این نمایشگاه افزایش 10 درصدی داشته باشد.

مقدم افزود: این نمایشگاه عمومی است و برای عموم مردم دایر شده، بنابراین این نمایشگاه با نمایشگاه‌های موضوعی متفاوت است.

وی از پیش‌بینی عرضه 350 میلیون تومان بن کارت در این نمایشگاه خبر داد و گفت: تمام شرایط برای حضور مردم در هشتمین نمایشگاه کتاب زنجان مهیا شده است.

مقدم در راستای توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی ادامه داد: فرهنگ سازی برای کتابخوانی برای کودکان برعهده والدین است اگر خانواده ها کتاب مطالعه کنند کودکان نیز الگو برداری می کنند.

وی به عاملیت بانک شهر برای توزیع بن کارت اشاره کرد و گفت: بانک شهر بهترین بانکی بود که با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در امر توزیع بن همراهی داشته است.

مقدم با تقدیر از عملکرد بانک شهر در سرعت عمل و جذابیت ایجاد کرده در غرفه ها بانک ادامه داد: ناشران می تواند به راحتی فروش خود را به حساب خود منتقل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز