خبرگزاری کار ایران

اعزام هیات تجاری اتاق زنجان به دو کشور فنلاند و دانمارک

نخستین هیات تجاری ایران به همت اتاق زنجان 27 شهریور ماه پس از دیدار از شمال کشور فنلاند عازم کشور دانمارک می‌شود.

غلامحسین جمیلی رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان، امروز با اعلام این خبر به ایلنا در زنجان، گفت: نخستین هیات تجاری ایران به همت اتاق زنجان 27 شهریور ماه پس از دیدار از شمال کشور فنلاند عازم کشور دانمارک می‌شود.

جمیلی، با بیان اینکه این سفر  تجاری که به سرپرستی رئیس اتاق زنجان به مدت 9 روز کاری انجام می‌گیرد، اضافه کرد:  علی وقف چی، نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی، نماینده وزارت امور خارجه، نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت و جمعی از تجار و بازرگانان  وی را در این سفر همراهی خواهند کرد.

وی، همچنین  هدف از این سفر را در راستای بسط و گسترش روابط تجاری و شناساندن پتانسیل‌های اقتصادی استان زنجان  عنوان کرد.

رئیس اتاق زنجان  در این زمینه  اضافه کرد: برگزاری جلسات مشترک با اتاق بازرگانی و دیدار از چندین کارخانه بزرگ تامین کننده تکنولوژی استخراج معادن و کارخانه مواد غذایی و همچنین دیدار با تجار موفق ایرانی مقیم این کشورها از دیگر برنامه‌های این هیات است.

این مقام مسئول دراستان زنجان، ادامه داد: میزبانی این هیات در کشور دانمارک بر  عهده کنفدارسیون صنایع این کشور، به عنوان بزرگ‌ترین نهاد صنعتی دانمارک خواهد بود.

گفتنی است این نخستین باری است که  یک هیات ایرانی  با اعضاء هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ساوو جنوبی در کشور فنلاند دیدار و گفتگو خواهند کرد.

شایان ذکر است این سفر متعاقب دیدار سفرای هر دو کشور مذکور طی سال گذشته از استان زنجان صورت گرفته و اتاق زنجان با کشور دانمارک تفاهم نامه همکاری نیز امضاء کرده‌اند.

کد خبر : ۴۰۹۹۲۷