خبرگزاری کار ایران

شهردار زنجان مطرح کرد:

بهره‌برداری از فاز 1 پروژه بزرگ سبزه میدان تا 2 سال آینده

asdasd
کد خبر : ۴۱۳۶۸۳

شهردار زنجان با بیان اینکه نیازمند آزمایشات دقیق آب و خاک در اجرای پروژه بزرگ سبزه میدان در بافت فرسوده مرکزی شهر زنجان هستیم ، گفت: فاز 1 پروژه بزرگ سبزه میدان تا 2 سال آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حبیب ملایی یگانه شهردار زنجان، امروز یکشنبه(4 مهر) در جمع خبرنگاران در خصوص مراحل اجرایی پروژه بزرگ سبزه میدان زنجان، اظهار داشت: این پروژه جزو مصوبات طرح تفصیلی زنجان از سال 1367بوده که دچار ابهاماتی در فرآیند اجرا بوده است .

شهردار زنجان، با بیان اینکه در سال‌های اخیر شاهد اقدامات اجرایی این محدوده از شهر بودیم ، افزود: پیرو آگهی دو سال قبل برای اجرای آخرین محدوده این پروژه، طرح مهندسین مشاور ایجاد و بعنوان طرح برتر انتخاب شد که فاز اول بزودی اجرایی می‌شود و طی دوسال به بهره برداری خواهد رسید .

یگانه،  با اشاره به سرمایه گذاری حدود 35 میلیارد تومانی شهرداری برای 130 متر مربع بنا در این پروژه که شهرداری به تنهایی توان طراحی و اجرای آن را نداشت با جذب سرمایه گذاری شرکت کهن دژ بعد از رونمایی مراحل قانونی تملک و تعهدات برای تهیه نقشه طراحی و.....طبق قرارد داد صورت نگرفت، تصریح کرد: سرمایه گذار این پروژه با مواجه با مسائل حقوقی از ادامه این اجرای این پروژه بزرگ باز ماند و این قرارداد لغو شد.

شهردار زنجان دربخشی از سخنان خود با بیان اینکه متاسفانه در موضوع کارشناسی قیمت‌گذاری املاک تجاری مسکونی این پروژه اختلاف نظر وجود داشته است ، یادآورشد: حدود 30 درصد مالکان در این زمینه با شهرداری دچار اختلافت نظر در خصوص زمین بودند.

وی با اشاره به آماده‌سازی نقشه‌های پروژه بزرگ سبزه میدان توسط شرکت گروه مهندسین مشاور ایجاد برای اجرای فاز 1این مجموعه ، گفت: این پروژه بزرگ زنجان در 4فاز اجرایی می شود.

شهردار زنجان در ادامه مجموعه فاز یک را حدود 2هکتار با مبلغ 120 میلیارد سرمایه‌گذاری برشمرد و گفت: بزودی گروه مهندسین مشاور شرکت ایجاد نسبت به اجرایی پروژه اقدام می کنند.

شهردار زنجان در پایان سخنان خود ، با بیان اینکه نیازمند آزمایشات دقیق آب و خاک در اجرای این بافت فرسوده شهری در مرکز شهر زنجان هستیم،  افزود: بعد از ارائه اسنادی مهندسین مشاور ایجاد شاهد بهره برداری دو ساله از فاز یک این پروژه خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز