خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد زنجان خبرداد:

خرید کتاب از مولفان زنجانی با موضوع اقتصاد مقاومتی

asdasd
کد خبر : ۴۲۵۲۴۰

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از خرید کتاب از مولفان زنجانی با موضوع اقتصاد مقاومتی خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، ناصر مقدم امروز چهارشنبه (12آبان) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از مهم‌ترین برنامه‌های اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تحقق شعار سال و عملیاتی تحقق اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: با توجه به اینکه اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد نیز یک اداره فرهنگی است، از این رو از ظرفیت‌های خود در این بخش و تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده خواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه پنج‌نمایش تئاتر با موضوع اقتصاد مقاومتی ساخته و نمایش داده می شود، ادامه داد: برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع اقتصاد مقاومتی، خرید کتاب از مؤلفان زنجانی از جمله اقداماتی است که در این زمینه انجام خواهد شد ‌.

مقدم، همچنین با اشاره به اینکه در همین راستا 6 فیلم کوتاه با موضوع اقتصاد مقاومتی در استان زنجان ساخته می‎شود، اضافه کرد: نشست و بررسی فرهنگ و هنر در اقتصاد مقاومتی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که برای برگزاری آن با موضوع اقتصاد مقاومتی برنامه‌ریزی شده است.

این مسئول فرهنگی دراستان زنجان اضافه کرد: امسال پانزدهمین دوره آزمون قرآن و عترت با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دارالقرآن کریم برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: پانزدهمین دوره آزمون قرآن و عترت در رشته‌های ترجمه و مفاهیم مقدماتی، تکمیلی، حفظ جزء 30، سه جزء، پنج جزء، 15جزء، 20 جزء، 25 جزء و حفظ کل قرآن کریم، مفاهیم مقدماتی و تکمیلی، مفاهیم نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه و اصول عقاید برگزار می‌شود.

مقدم، در این راستا با اشاره به برگزاری جشنواره شکوه شکیبایی، جشنواره موسیقی آوای امید، جشنواره خوشنویسی از دیگر برنامه‌هایی است که توسط ارشاد تاکید کرد: از دیگر برنامه‌هایی که قرار بود، طی سال جاری برگزار شود، گرامی‌داشت آیت‌الله یکتایی بود که به دلیل فوت ایشان این برنامه برگزار نشد و قرار است این برنامه به صورت نکوداشت برگزار شود.

مقدم در ادامه افزود: در تلاش هستیم این نمایشگاه مطبوعات در سال آینده همزمان با جشنواره مطبوعات برگزار شود.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان در بخشی از سخنان خود،  خبر از افتتاح و ایجاد دفتر شعبه استانی بنیاد فرهنگ وادب آذربایجان در استان زنجان داد و گفت: هدف از راه اندازی دفتر استانی این مجموعه تحقیق و پژوهش ، ترویج مطالعه فرهنگ وهنر و زبان و ادبیات و تاریخ آدربایجان خواهد بود که شعبه مرکزی این بنیاد در آذربایجان شرقی است.

وی همچنین در پایان سخنان خود، شکل گیری شورای سیاستگذاری را دراین زمینه مهم  ارزیابی کرد و گفت: ریاست این مجموعه به عهده استاندار زنجان دبیر این تشکل مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان با حضور دستگاه‌های مرتبط دراین زمینه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز