خبرگزاری کار ایران

در همایش مجمع کارآفرینی جوانان ایران در زنجان تاکید شد؛

ضرورت رفع پیچ و خم‌های اداری توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۱۱۴

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان تاکید کرد: توسعه و تقویت فعالیت‌های کارآفرینی دانش بنیان نباید با پیچ و خم‌های اداری مواجه شود بلکه باید با همت و تلاش موانع پیش‌روی این فعالیت‌ها رفع شود.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام علی‌خاتمی امروز شنبه (22آبان) درسومین مجمع جهانی کار آفرینی جوانان ایران در زنجان اظهار داشت: ارزش وجودی هر انسان به واسطه میزان کار وی مشخص می شود و کار در دین اسلام به عنوان یک تکلیف و امر واجب قلمداد شده است.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه باید برای تامین نیازهای علمی و فناوری تلاش کنیم،گفت:ضروری است در این حوزه ها نیازمند بیگانگان نباشیم.

امام جمعه زنجان، با اشاره به اینکه تلاش برای توسعه علم و فناوری باید با هدف نفع رسانی به جامعه انجام شود، تصریح کرد: باید از وجود جوانان که بستری برای توسعه همه جانبه کشور محسوب می‌شوند، در جهت بالندگی هر چه بیشتر جامعه بهره گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به وجود بیش از چهار میلیون دانشجو در کشور اشاره کرد و گفت: به برکت جمهوری اسلامی در نتیجه رشد علمی و توسعه مراکز آموزش عالی، توجه به دانش افزایی در کشور بیشتر شده است.

وی همچنین با بیان اینکه ملتی که ریشه دارد، تحت سلطه و تاثیر قرار نمی گیرد، تصریح کرد: باید در تحقق توسعه پایدار تلاش کرد چرا که توسعه پایدار، زمینه قوام فرهنگ و شکل گیری تمدن ها را فراهم می کند.

سومین مجمع کار آفرینی جوانان ایران با شرکت فعالان حوزه IT در زنجان برگزار شد.

گفتنی است در این کارگاه یک روزه بهزاد ناجی نایب رئیس سابق شرکت های 'AT&T' (بزرگ‌ترین شرکت مخابرات تلفن ثابت و سرویس‌دهنده اینترنت پهن‌باند آمریکا) و 'Blackberry' (شرکت کانادایی بلک بری تولید کننده گوشی‌های تلفن همراه هوشمند) و عضو هیات مشاوران شرکت های 'IBM' (آی‌بی‌ام IBM:International Business Machines Corporation یک شرکت فن‌آوری آمریکایی است که در سال 1911 شکل گرفت) و hp برای حاضران پیرامون فناوری ION (اینترنت اشیا) و زمینه های بهره گیری از آن، سخنرانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز