خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امور اداری استخدامی کشور خبرداد:

واگذاری بخشی از آموزش کادر بانکی‌کشور به مدرسه کسب و کار استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۴۳۹۰۷۱

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: با گشایش نخستین مدرسه رسمی‌کسب و کار در کشور، درصورت آماده‌بودن زیرساخت‌های مدرسه، بخشی از آموزش نیروهای مورد نیاز بانک ها، بیمه ها و سیستم حمل و نقل کشور را به این مدرسه واگذار خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جمشید انصاری رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور امروز یکشنبه (28آذر) در آیین گشایش نخستین مدرسه کسب و کار کشور در زنجان اظهار داشت: از راه اندازی این مدرسه در کشور با استانداردهای بین المللی، فرصتی برای پیشرفت محسوب می شود.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی‌کشور با اشاره به ضعف در سیستم موجود آموزشی در دانشگاه‌ها، گفت: دانشگاه های ایران نتوانستند پاسخگوی نیازهای دولت و ملت در بحث تربیت مدیران حرفه ای برای توسعه اقتصاد باشند.

 انصاری، همچنین به مشکلات مدیریتی کشور اشاره و تاکید کرد: بزرگترین گرفتاری دولت این است که کسانی در سکان مدیریت نهادها قرار می‌گیرند که با اصول مدیریت آشنایی ندارند و آموزشی در این رابطه ندیده اند.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در بخشی از سخنان خود، ابراز کرد: مدیریت، حرفه ای است که به جز رشته تخصصی، باید به یک مدیر برای مدیریت آموزش داده شود.

گفتنی‌است مدرسه کسب و کار موسس‌آموزش عالی صوفی رازی با ایده پروفسوریوسف ثبوتی بنیانگذار دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان برای نخستین بار در سطح کشور به منظور عملیاتی کردن نظریه آموختن علم همراه با یادگیری برای عمل به آن امروز با حضور مسئولان استان راه اندازی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز