خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش زنجان مطرح کرد:

ضرورت شناسایی نخبگان قرآنی در مدارس

asdasd
کد خبر : ۴۳۹۴۶۸

مدیرکل آموزش و پرورش زنجان بر ضرورت شناسایی نخبگان قرآنی در مدارس استان تاکید کرد و گفت: مسابقات ۱۴ گانه قرآن، عترت و نماز با استقبال چشمگیر دانش آموزان همراه بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مرتضی تمجیدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان امروز (29 آذر) در مراسم جشن مصباح الهدی و تجلیل از برگزیدگان مسابقات 14 گانه قرآن، عترت و نماز اظهار کرد: مربیان قرآنی علیرغم سختی ها و کمبودهای موجود در امکانات به جهت نیت الهی در مسابقات 14 گانه قرآن، عترت و نماز مشارکت فعالی داشتند.

وی با اشاره به رسالت های آموزش و پرورش در بحث آموزشی و تربیتی گفت: در عرصه تربیت عاطفی و اجتماعی پرداختن به مسائل اخلاقی و مذهبی در دستور کار قرار دارد.

این مقام مسئول انس با قرآن کریم کتاب انسان ساز را مورد تاکید قرار داد و افزود: آموزش و پرورش در راستای عمل به راستای پرورشی خود زمینه آموزش قرآن کریم و مفاهیم الهی را آماده کرده است.

وی با تاکید بر تربیت قرآنی دانش آموزان به عنوان یکی از رسالت های آموزش و پرورش ادامه داد: در همین راستا نخبگان قرآنی در مدارس شناسایی و زمینه حضور در مسابقات کشوری فراهم می شود.

تمجیدی بر ارائه الگوهای تربیتی برای دانش آموزان تاکید کرد و گفت: امام جمعه زنجان که به عنوان امام جمعه موفق نمازی در اجلاس سراسری نماز معرفی شدند می تواند الگوی خوبی برای دانش آموزان باشد.

در پایان این مراسم از برگزیدگان مسابقات 14 گانه قرآن، عترت و نماز با حضور امام جمعه و جمعی از مسوولان تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز