خبرگزاری کار ایران

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش زنجان:

ایجاد ۱۴ پایگاه برای ثبت‌نام حضوری اسکان نوروزی فرهنگیان در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۹۵۰

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: به منظور ثبت نام حضوری اسکان نوروزی فرهنگیان در استان زنجان ۱۴ پایگاه ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، یعقوبعلی عبادی، معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان امروز با اعلام این خبر گفت: در استان زنجان 760 کلاس برای اسکان نوروزی‌فرهنگیان پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا 15 فروردین ادامه دارد، گفت: ثبت نام این طرح به صورت اینترنتی و حضوری است.

این مقام مسئول به ایجاد 14 پایگاه برای ثبت نام حضوری فرهنگیان اشاره کرد و گفت: از 25 اسفند امسال تا 14 فروردین سال آینده متقاضیان می توانند به این مراکز مراجعه کنند.

به گفته عبادی سال گذشته 33 هزار نفر در مراکز اقامتی استان زنجان پذیرش شدند و امسال هم تمهیدات لازم برای اسکان 4 هزار خانوار پیش بینی شده است.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: این مراکز که در دو درجه الف و ب هستند با هزینه های 190 هزار ریال برای هر اتاق مدرسه در سطح الف و 150 هزار ریال برای هر اتاق مدرسه در سطح ب در اختیار ثبت نام کنندگان قرار می گیرد.

وی با یادآوری اینکه ثبت نام اینترنتی از 5 اسفند امسال آغاز شده است، گفت: متقاضیان می توانند با مراجعه به eskan.medu.ir نسبت به رزرو مکان اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز