خبرگزاری کار ایران

بازدید وزیر صنعت از کارخانه‌های صنعتی تسکو و راشاکاسپین

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۲۵۱

نعمت زاده در بازدید از شهرک صنعتی شماره یک زنجان از روند اجرای طرح توسعه کارخانه ترانسفورماتورسازی کوشکن زنجان (تسکو) و چند کارخانه تولیدی دیگر بازدید کرد.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، کارخانه ترانسفورماتورسازی کوشکن در حال حاضر با سرمایه گذاری 210 میلیارد ریالی برای ببش از  500 نفر اشتغال ایجاد کرده و سالانه 15 هزار دستگاه ترانسفورماتور توزیع تولید می کند.

این کارخانه که در 3 سال گذشته بیش از 1.5 میلیون دلار صادرات داشته با اجرای طرح توسعه خود در نظر دارد برای 200 نفر دیگر شغل ایجاد کند.

برای اجرای طرح توسعه کارخانه تسکو که منجر به تولید سالانه 120 دستگاه ترانسفورماتور فوق توزیع ،خواهد شد 412میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و 8 میلیون یورو نیز ارز صرف شده است،طرح توسعه کارخانه تسکو 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

همچنین  نعمت زاده در ادامه بازدید خود از  زنجان  از کارخانه تولیدی راشا کاسپین ایرانیان و برنامه‌های در دست اقدام این کارخانه نیز دیدن  کرد.

کارخانه راشا کاسپین ایرانیان که تولید کننده انواع کاغذ بسته بندی است با سرمایه گذاری 4794 میلیارد ریالی برای 250 نفر اشتغال ایجاد کرده و سالانه بیش از 220 هزار تن انواع کاغذ بسته بندی را تولید می‌کند.

 این کارخانه سال گذشته راه اندازی شده و قرار است با اجرای طرح توسعه ای خود تولید کاغذهای ویژه بسته بندی دارو را نیز آغاز کند.

 در این سفر یک روز شرکت عایق های الکتریکی پارس نیز با حضور نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و درویش امیری استاندار و مسئولان استانی افتتاح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز