خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان خبرداد:

اجرای ۲۲ عنوان برنامه به مناسبت روز شهید در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۹۲۳

به گفته مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان به مناسبت روز شهید با شعار «راه شهدا ادامه دارد»، ۲۲ عنوان برنامه در استان زنجان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علی کاظمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان امروز (17اسفند) در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت 22 اسفند روز شهید و سالروز تاسیس بنیاد شهید اظهار کرد: 38 شهید زن و 31 جانباز زن در استان زنجان وجود دارد که نشان می‌دهد بانوان هم در کنار مردان در راه اسلام جانفشانی کردند.

وی با اشاره به اینکه مراسم تکریم از مادران و همسران شهدا در دستور کار بنیاد شهید است، افزود: با حضور در مزار شهدای‌گمنام و تجلیل از مادران و همسران شهید برنامه‌های روز شهید و سالروز تاسیس بنیاد شهید در استان زنجان کلید خورد.

این مقام مسئول ادامه داد: خبرنگاران در هدایت افکار عمومی نقش مهمی دارند و به عنوان عناصر فرهنگی، بازوی توانمندی برای مدیریت هستند.

کاظمی با یادآوری اینکه استان زنجان 2 هزار و 909 شهید، 7 هزار و 83 جانباز و 585 آزاده تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، خاطرنشان کرد: در 6 شهرستان نمایندگی بنیاد شهید فعالیت می کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خاطرنشان کرد: برنامه های بنیاد شهید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است چرا که زیرساخت برنامه های کشور ایثار و شهادت است.

وی با اشاره به اینکه «راه شهدا ادامه دارد» شعار روز شهدا نامگذاری شده است، گفت: «نامه ای به یک شهید» یکی از برنامه های بنیاد شهید در استان بود که 500 نامه از سوی دانش آموزان مدارس جمع آوری شد.

به گفته کاظمی، محور برنامه های روز شهید امسال تحت عنوان ایثار اجتماعی است و 22 عنوان برنامه به همین مناسبت در استان زنجان اجرا می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه های روز شهید از 22 بهمن تا 22 اسفند اجرا می شود، گفت: اجرای طرح سپاس، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری یادواره های شهدا، پایش سلامت والدین شهدا و ایثارگران، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از اهم برنامه های این ایام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز