خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان خبرداد:

اجرای طرح آماده‌باش نوروزی در مراکز درمانی تامین اجتماعی زنجان

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۹۳۵

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: به منظور ارائه خدمات مستمر در ایام نوروز، طرح آماده باش نوروزی در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علی محمدی مدیر درمان استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات درمانی سازمان تامین‌اجتماعی طرح آماده باش نوروزی در مراکز درمانی بستری تامین اجتماعی استان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه طرح مذکور به منظور رفاه حال مراجعه‌کنندگان به ویژه بیمه‌شدگان با تشکیل ستاد نوروزی به اجرا درمی‌آید، ادامه داد: در تعطیلات نوروز بیمارستان‌های امام‌حسین (ع) و امید ابهر بطور شبانه‌روزی به ارائه خدمت مشغول خواهند بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه روسای بیمارستان‌ها برنحوه ارائه خدمات به بیماران نظارت خواهند کرد، گفت: این طرح با نصب بنر در ورودی های شهر به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر درمان استان زنجان تصریح کرد: بیماران و بیمه شدگان می توانند هرگونه مسائل و مشکلات مراکز درمانی تامین اجتماعی استان را در طول تعطیلات نوروزی از طریق سامانه پیامک شماره 10001420241  و یا از طریق شماره تلفن 33424713  مراتب را به کشیک ایام نوروزی ستاد اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز