خبرگزاری کار ایران

همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در زنجان؛

اثر فاخر ۳ هزار قسمتی پلاک رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۳۱۹

همزمان با میلاد بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) طی مراسمی در صدا وسیمای مرکز زنجان از برنامه ۳ هزار قسمتی پلاک برای ۳ هزار شهید استان زنجان رونمایی شد.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان، همزمان با میلاد بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) طی مراسمی در صدا و سیمای مرکز زنجان از برنامه 3 هزار قسمتی پلاک برای 3 هزار شهید استان زنجان رونمایی شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در این مراسم هدف از تولید برنامه پلاک را ترویج و نشر فرهنگ متعالی جهاد و شهادت عنوان کرد و افزود: تولید این قبیل برنامه‌ها یکی از مهمترین راهکارهای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان است.

مرتضی صفری تصریح کرد: امروز شرایط خاص و پیچیده‌ای در جامعه حاکم است و هوشیاری دلسوزان انقلاب و نظام را بیش از پیش می‌طلبد که مسائل را عمیق‌تر و دقیق‌تر تحلیل کنند.

وی با بیان اینکه امروز مواجهه دشمن با اعتقادات و آرمان‌های ما پیچیده‌تر شده و از قالب نظامی به لایه‌های اجتماعی و فرهنگی منتقل شده است، افزود: دشمن در همین صحنه‌های اجتماعی و فرهنگی با ابزار گسترده  رسانه‌ای که در اختیار دارد به دنبال ناکارآمد نشان دادن  نظام جمهوری اسلامی و ناامید کردن مردم  است.

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان اظهار داشت: امروز که حوزه‌های فرهنگی تبدیل به مهمترین عرصه فعالیت دشمنان تبدیل شده، در ادوار مختلف تاریخی هم دشمنان حکومت‌های اسلامی را با همین ابزار فرهنگی مورد حمله قرارداده‌اند که نمونه آن سقوط آندلس بر اثر همین تهاجم فرهنگی صورت گرفته است.

صفری با بیان اینکه امروز ما به یک نهضت روشنگری و تبیین واقعیت‌ها برای نسل جوان و نوجوان نیاز داریم، گفت: یکی ازمهمترین اهداف دشمن به انحراف کشاندن بانوان و دختران ما است و زنان ما باید با الگو قرار دادن حضرت فاطمه زهرا(س) از باورها و ارزش‌های دینی خود صیانت کنند.

سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان هم در این مراسم با قدردانی از صدا و سیمای مرکز زنجان در تولید این اثر فاخر گفت: این کار ارزشمندی که صدا و سیما آغاز کرده ، آغاز کار است و همه نهادهای فرهنگی باید برای مقابله با فتنه‌ها، سختی‌ها و بحران‌های مختلف، فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج دهند.

در ادامه مراسم ضمن رونمایی از برنامه 3 هزار قسمتی پلاک، این اثر فاخر به نهادهای فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، سپاه انصارالمهدی (عج)‌، تیپ 216 زرهی ارتش و نیروی انتظامی استان تحویل داده شد تا این نهادها در کنار هم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را بیش از پیش سرلوحه کار خود قرار داده و در توزیع و رساندن  این برنامه‌ها به دست خانواده معظم شهدا هم افزایشی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز