خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل هلال احمر استان زنجان:

تنها بالگرد هلال احمر زنجان در اختیار اورژانس زنجان است/ فرهنگ‌سازی در جلوگیری از تصادفات مهم و اساسی است

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۴۱۳

مدیرعامل هلال احمراستان زنجان، با اشاره به اینکه بالگرد جمعیت هلال احمر استان زنجان در اختیار اورژانس زنجان است، تاکید کرد: با هماهنگی های بوجود آمده بین دستگاه‌های اجرایی در صورت نیاز برای ارائه خدمات بیشتر از بالگرد جمعیت هلال احمر استان نیز استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، شهرام میرزایی مدیر عامل هلال احمر استان زنجان، امروز شنبه (19 اسفند) به مناسبت اجرای طرح‌های نوروزی در جمع خبرنگاران، با اشاره به اجرای طرح ملی امداد و نجات جاده ای از 25 اسفند تا 14 فروردین، گفت: جمعیت هلال احمر در سالجاری با 16 پایگاه جمعیت هلال احمر ، 10 پایگاه ثابت و 6 پایگاه سیار به ارائه خدمات خواهد پرداخت.

میرزایی با بیان اینکه 360 نفر از امدادگران در اجرای این طرح با 20 دستگاه آمبولانس، 14خوروی امداد و نجات به فعالیت می پردازند، ادامه داد: طرح ملی سلامت نیز با حضور 544 داوطلبان اجرایی خواهد شد.

وی، با اشاره به اینکه 16 پست راهنمایی در مناطق گردشگر استان نیز پا خواهد شد، اضافه کرد: کمپین نه به تصادف هم همانند سالهای گذشته در سال جدید نیز اجرایی می شود.

 به گفته میرزایی عمده تصادفات جاده ای عامل انسانی است، تصریح کرد: فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی در این حوزه حائز اهمیت است.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان زنجان، با اشاره به برگزاری دوره های بازآموزی و آموزشی در شمال‌غرب کشور، گفت: استان زنجان ششمین مرکز آموزشی سطح کشور در منطقه شمال‌غرب انتخاب شده است که بالغ بر 300 نفر در این طرح شرکت داشتند.

میرزایی، همچنین با اشاره به اجرای طرح همیار با استفاده از دانش آموزان و اسکان اضطراری در اجرای طرح‌های نوروزی ادامه داد: در سال جدید نیز این برنامه ها اجرایی خواهد شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، با بیان اینکه در سال‌جاری تجهیزات تیم های کوهستانی را تهیه کردیم که بزودی در بین شهرستانها توزیع می‌شود، گفت: تیم واکنش سریع شهرستان استان نیز در آینده شروع بکار می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز