خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان زنجان خبرداد:

جابجایی حدود ۷۳ هزار مسافر در کارنامه نوروزی استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۳۶۶

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: تا پایان ۱۵ فروردین ۳ میلیون خودرو در جاده‌های زنجان تردد کردند و ۷۲ هزار و ۹۳۷ مسافر جابه جا شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ایرج دست نشان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: از 17 اسفند سال گذشته تا 15 فروردین امسال 18 هزار و 494 قطعه بلیت به فروش رسیده است.

وی با اشاره به اینکه 16 هزار و 362 قطعه بلیط به صورت حضوری به فروش رسیده است، ادامه داد: همچنین 2 هزار و 132 قطعه بلیط به صورت غیرحضوری فروخته شده است.

این مقام مسئول تعداد سفرهای انجام شده از 23 اسفند سال قبل تا 15 فروردین را 10 هزار و 673 سفر اعلام کرد و گفت: در این بازه زمانی 72 هزار و 937 مسافر در استان زنجان جابه جا شدند.

دست نشان خاطرنشان کرد: افرادی که تمایل به سفر دارند می توانند از طریق سامانه 141 از وضعیت جاده‌های این استان و کشور مطلع شوند.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، افراد به منظور اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه ۱۸۱۶ در هر ساعت از شبانه روز در تماس حاصل کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در محورهای ارتباطی استان زنجان فعال هستند، گفت: این دوربین ها در کاهش تخلفات و تصادفات اثرگذار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز