خبرگزاری کار ایران

موسوی در پاسخ به شایعات تشریح کرد:

دلایل استعفای معاون سیاسی استاندار زنجان/ مشکلات خانوادگی داشتم

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۸۲۲

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اینکه بین تهران و زنجان در رفت و آمد بودم، گفت: مشکلات خانوادگی و رفت و آمد اجازه نداد در زنجان به کارم ادامه دهم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سید بیوک موسوی دلیل استعفای خود را در جواب برخی شایعات در فضای مجازی داد و گفت: به دلیل اینکه خانواده‌ام در تهران زندگی می‌کردند و من باید هر هفته پنجشنبه به تهران می‌رفتم و جمعه یا شنبه برمی‌گشتم که واقعا این کار سخت بود.

موسوی با بیان اینکه 18 ماه است که در رفت و آمد هستم و دوری از خانواده دشوار بود، افزود: واقعا شرایط سخت بود و آوردن خانواده به زنجان هم مقدور نبود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان، همچنین در مورد شایعات مطرح شده در زمینه اینکه به دلیل برخی زیاده‌‌خواهی‌ها و سهم‌خواهی‌ها از سمت خود کنار رفته است، گفت: من به هیچ وجه فردی نیستم که در مقابل اینگونه زیاده‌خواهی‌ها و سهم خواهی‌ها کوتاه بیایم.

گفتنی است، سید بیوک موسوی به سمت معاون برنامه ریزی و منابع انسانی بانک صادرات منصوب شده است. که 18 ماه پیش به عنوان معاون استاندار زنجان معرفی شده بود و اصالت زنجانی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز