خبرگزاری کار ایران

با رویکرد فرهنگی، هنری و آموزشی صورت می‌گیرد؛

همایش استانی چالش‌های فضای مجازی در استان زنجان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۸۳۰

نخستین همایش استانی بررسی چالش‌های فضای مجازی با رویکرد فرهنگی، هنری و آموزشی به همت هنرستان هنرهای زیبای زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، این همایش استانی در محورهای آموزشی و هنری ویژه اصحاب فرهنگ و هنر و همکاران آموزش و پرورش استان زنجان برگزار می شود.

بخش های مربوط به محور آموزشی این همایش شامل هنجارسازی مثبت از فضای مجازی، تولید و مدیریت محتوا، کلاس های الکترونیکی و آموزش مجازی اعتیاد اینترنتی، نقش گوشی های هوشمند در فرآیند آموزش حقوق شهروندی در فضای مجازی، کسب و کار اینترنتی و تاثیر فضای مجازی بر آسیب های اجتماعی است.

علاقمندان برای شرکت در بخش هنری هم می‌توانند آثار خود را در قالب فیلم های کوتاه، انیمیشن، تئاتر، عکاسی حرفه ای و عکاسی با موبایل به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

گفتنی است در کنار این همایش ورکشاب و نمایشگاه های مختلف با حضور صاحبنظران برگزار می شود.

علاقمندان برای شرکت در این همایش می توانند آثار خود را تا 25 فروردین به دبیرخانه این همایش در هنرستان هنرهای زیبای زنجان واقع در شهرک نصر ارسال کنند.

زمان برگزاری این همایش 29 تا 30 فرودین امسال اعلام شده است و افراد می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33415417 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز