خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری وحمل ونقل‌جاده‌ای زنجان‌تاکیدکرد:

ضرورت همراه داشتن تجهیزات ایمنی و گرمایشی در کلیه جاده‌های استان

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۷۴۳

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان ضمن تاکید بر ضرورت همراه داشتن تجهیزات ایمنی و گرمایشی در کلیه جاده‌های استان گفت: راهداران استان زنجان برای هرگونه شرایط جوی آماده هستند.

به گزارش ایلنا ا زنجان، ایرج دست نشان به اشاره به بارش نعمت الهی در روزهای بهاری افزود: درحال حاضر شاهد بارش پراکنده برف در آزادراه زنجان - قزوین (حد فاصل کیلومتر ٤٠ تا ٧٠ و ابهر- خدابنده)، همچنین بارش خفیف برف (همراه با مه و کولاک موضعی در برخی مقاطع ازجمله زنجان-طارم ،زنجان-تهم-چورزق) هستیم .

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان ضمن تاکید بر اینکه تردد در برخی مقاطع از محورهای فوق‌الذکر با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است، تصریح کرد: بر اساس مشاهدات دوربین های نظارت تصویری و بازدیدهای راهداران از محورهای مختلف استان زنجان  تردد در کلیه محورهای اصلی و فرعی استان؛ با رعایت جوانب احتیاط و سرعت مطمئنه در جریان است وجهت تردد ایمن؛ همراه داشتن تجهیزات ایمنی و گرمایشی در کلیه جاده‌های استان الزامی است و از رانندگان می خواهیم از سفرهای غیرضروری در محورهای کوهستانی و روستایی خودداری کنند.

دست نشان یادآور شد: سامانه جامع 141 شامل تلفن گویای 141، آپ 141، پایگاه اطلاع‌رسانی www.141.ir  و سامانه 1000141به صورت شبانه‌روز با ارائه آخرین وضعیت راه‌های کشور برای انجام سفرهای ایمن، مطمئن و با آرامش در خدمت هموطنان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز