خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان زنجان:

آزادسازی ۵۱۶ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم راه‌های استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۵۲۴

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: در سال گذشته، ۵۱۶ مورد ساخت وساز غیرمجاز درحریم راه‌های استان، جمع‌آوری و آزادسازی شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، ایرج دست نشان گفت: رفع تجاوز ازحریم راه‌های استان، شامل مواردی از قبیل  آغاز ساخت و ساز در حریم راه‌ها، نصب اتاقک‌های موقت فروش محصولات کشاورزی در حاشیه راه‌ها، حفاری‌های غیرمجاز عبور تأسیسات در حریم راه‌ها بوده است.

وی افزود: ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه‌ها از عوامل ترافیک و ناامنی شدید در جاده‌ها است و برخورد جدی با ساخت و سازهای غیرمجاز و متجاوز به حریم راه‌ها که موجب بروز حوادث و سوانح جاده‌ای می‌شوند توسط واحد حقوقی این اداره کل به صورت مستمر دنبال می شود.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان تصریح کرد: بر اساس اختیارات قانونی که در زمینه ساخت‌وساز حاشیه راه‌ها به اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان محول شده است.

به گفته دست نشان، این اداره کل موظف به برخورد و جلوگیری از ساخت‌وساز غیرضروری و غیرقانونی در فاصله یکصد متری از حریم راه‌ها است و در همین خصوص اکیپ گشت و نظارت در سطح استان فعالیت مستمر داشته و با هرگونه دخل و تصرف در حریم راه‌ها برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز