خبرگزاری کار ایران

رئیس مجتمع آموزشی و فرهنگی سما زنجان خبرداد:

پذیرش مقاله دانش‌آموز مدارس‌سمای زنجان در کنفرانس ملی ریاضیات کاربردی

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۲۷۸

معاون دانشگاه و رئیس مجتمع آموزشی و فرهنگی سما زنجان، گفت: مقاله دانش آموز دختر مدارس سمای زنجان در دومین کنفرانس ملی مدلسازی ریاضی و ریاضیات کاربردی پذیرفته شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حمید ماکوئی معاون دانشگاه و رئیس مجتمع آموزشی و فرهنگی سما زنجان امروز با اعلام این خبر، گفت: مقاله تینا احمدی دانش آموز پایه نهم دوره اول متوسطه دخترانه سمای زنجان با عنوان "Modeling of Digital Division in Computers System by Using of Boolean algebra" در دومین کنفرانس ملی مدلسازی ریاضی و ریاضیات کاربردی" که در 5 اردیبهشت ماه 97 در دانشگاه آزاد اسلامی قائمشهر برگزار شد، پذیرش و به زبان انگلیسی ارائه شد.

ماکوئی در ادامه افزود: مقاله مذکور حاصل فعالیت های این دانش آموز در تیم پژوهشی دانش آموزی " ریاضی " مرکز آموزشی و فرهنگی سما زنجان بوده که با راهنمایی سیدعمیدالدین موسوی عضو هیأت علمی آموزشکده فنی و حرفه ای سما زنجان به انجام رسیده است.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی در امور سما زنجان، افزود: این کنفرانس با مجوز از وزارت علوم برگزار شده و مقالات در پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC) نمایه خواهد شد.

وی یاد آور شد اکثر شرکت کنندگان این کنفرانس را اساتید دانشگاه و دانشجویان تحصیلات تکمیلی تشکیل می دادند که ارائه مقاله دانش آموز سمای زنجان خانم تینا احمدی تحسین حضار، اساتید و داوران حاضر در جلسه را به همراه داشت.

ماکوئی همچنین هدف از حمایت از نشر کتاب و مقالات در حوزه دانش آموزی توسط مرکز آموزشی و فرهنگی سما زنجان را در راستای دستیابی به اصل اساسی " هر دانش آموز یک مهارت " دانست.   

گفتنی است این مقاله حاصل حمایت و فعالیت دانش آموزان مرکز آموزشی و فرهنگی سما زنجان در تیم پژوهشی دانش آموزی ریاضی است که در دو سال اخیر 3 مقاله در کشور رومانی (کفرانس جهانی ریاضیEuromath2017) و 6 مقاله در کنفرانس های ملی و بین المللی داخلی ارائه کرده اند. در کارنامه این تیم پژوهشی کسب دو عنوان مقاله برتر و دو مقام جشنواره نوجوان خوارزمی در بخش پژوهشی و در مرحله منطقه ای دیده می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز