خبرگزاری کار ایران

مهران محسنی:

احداث فرهنگسرا یکی از نیازهای دانشگاه علوم پزشکی زنجان است

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۶۲۲

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: به منظور تجمیع فعالیت‌های فرهنگی نیازمند احداث فرهنگسرا در دانشگاه هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مهران محسنی اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی زنجان 12 کانون دانشجویی، 14 نشریه، 14 انجمن علمی و 2 خیریه دانشجویی دارد.

وی با اشاره به اینکه 500 دانشجو در کانون‌های دانشگاه و 500 دانشجو در انجمن‌های علمی عضو هستند، ادامه داد: برنامه‌های متعددی در این انجمن‌ها برگزار می‌شود که می‌توان به جشن اولین سالگرد راه‌اندازی واحد بانوان انجمن اشاره کرد.

محسنی به فعالیت‌های بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هم اشاره کرد و گفت: برگزاری اردوی راهیان نور و اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی و جنگی از جمله این اقدامات است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به برگزاری جشنواره فرهنگی دانشگاه ها و استقبال دانشجویان اشاره کرد و گفت: این جشنواره با ارائه 17 اثر از استان زنجان در مرحله نهایی به پایان رسید و 2 رتبه کشوری در رشته های خوشنویسی و نگارگری برای استان به ارمغان آورد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره قرآن و عترت هم در حال اجراست، ادامه داد: امید می رود همچون سنوات گذشته رتبه های اول در بخش های کارکنان، اساتید و دانشجویان نصیب این دانشگاه شود.

این مقام مسوول همچنین به راه اندازی صندوق حمایت از دانشجویان آسیب پذیر در دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و گفت: به همین منظور تسهیلاتی به دانشجویان مجرد و متاهل در نطر گرفته شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان یکی از نیازهای این دانشگاه را احداث فرهنگسرا خواند و ادامه داد: این فرهنگسرا به منظور تجمیع فعالیت های فرهنگی دانشجویان احداث می شود و امید می رود خیرین دستگیر دانشگاه علوم پزشکی در این عرصه باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز