خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان :

مجوز پروانه بهره برداری ۱۵ خانه بوم‌گری در زنجان صادر شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۸۸۸

مدیرکل میراث فرهنگی زنجان از صدور مجوز پروانه بهره برداری ۱۵ خانه بوم‌گردی در استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، یحیی رحمتی، مدیرکل میراث فرهنگی زنجان، با اعلام این خبر،  گفت: به مناسبت سوم خرداد ، سالروز آزادسازی خرمشهر مجوز پروانه بهره برداری از 15 خانه بوم‌گردی در استان زنجان صادر شد و زنجان با 58 اقامتگاه بومگردی پس از استان های اصفهان، کرمان، یزد و مازندران ، رتبه پنجم کشور را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: هم اکنون اصفهان با 260 اقامتگاه بوم‌گردی، کرمان با 210 اقامتگاه بوم‌گردی، یزد ببا 79 اقامتگاه بوم‌گردی، مازندران با 69 اقامتگاه بوم‌گردی و زنجان با 58 اقامتگاه بوم‌گردی به ترتیب رتبه اول تا پنجم راه اندازی اقامتگاه های بوم‌گردی را به خود اختصاص داده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان با اشاره به اینکه هم اکنون 12 پرونده دیگر برای صدور پروانه بهره برداری اقامتگاه بوم‌گردی در حال بررسی است، افزود: بیشترین شمار اقامتگاه های بوم‌گردی زنجان در شهرستان خدابنده است که 25 اقامتگاه در آن شهرستان به بهره برداری رسیده است.

رحمتی گفت: ایجرود با 11 اقامتگاه، ابهر با 7 اقامتگاه، زنجان 6 اقامتگاه، ماهنشان 4 اقامتگاه ، طارم 2 اقامتگاه و سلطانیه و خرمدره با یک اقامتگاه بوم‌گردی به ترتیب جایگاه دوم تا هفتم را در خصوص میزان اقامتگاه های بوم‌گردی به خود اختصاص داده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز