خبرگزاری کار ایران

همزمان با سراسر ایران؛

فریاد انزجار زنجانی‌ها از جنابت‌ رژیم غاصب صهیونیستی در روز قدس

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۹۹۱

همزمان با سراسر کشور مردم همیشه در صحنه استان زنجان با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، خشم و انزجار خود از ظلم و ستم استکبار جهانی بالاخص آمریکا و اسرائیل را فریاد زدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، از ساعات اولیه راهیپمایی روز قدس مردم انقلابی زنجان با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کردند.

در این راهپیمایی که اقشار مختلف مردم حضور دارند، روزه داران با در دست داشتن تصاویری از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و همچنین پرچم‌های فلسطین، لبنان و سوریه در حال حرکت به سوی مصلی خاتم‌‌‌‌الانبیا بودند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، «یا‌ایها‌المسلمون، اتحدوا اتحدوا» سر دادند.

مسیر راهپیمایی روز قدس در زنجان از طرف میدان قائم به سمت مصلای نماز بود و مردم از جای جای این شهر به خیل عظیم راهپیمایان پیوستند.

در طول مسیر راهپیمایی غرفه‌‌‌‌های نقاشی و پایگاه‌‌‌های جمع‌‌‌آوری کمک‌‌‌های مردمی به مردم مظلوم فلسطین دایر شده بود که روزه‌‌‌داران کمک‌‌‌های خود را به ایتام و نیازمندان و مردم فلسطین اهداء کردند.

شعارهای استکبارستیزی در ۲۲ نقطه شهر زنجان به صدا درآمده است و مردم انزجار خود از این رژیم غاصب را فریاد زدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز