خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر زنجان خبر داد؛

برپایی ۱۵۰ سفره مهربانی تا پایان ماه رمضان در زنجان

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۱۰۶

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از توزیع ۴ هزار سبد غذایی بین نیازمندان و برپایی ۱۵۰ سفره مهربانی تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، شهرام میرزایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان امروز با اعلام این خبر، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر همه ساله در ماه مبارک رمضان اقدام به اجرای طرح ملی همای رحمت می کند.

وی هدف از اجرای این طرح را کمک به نیازمندان به تاسی از سیره حضرت علی (علیه السلام) عنوان کرد و گفت: این طرح از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان آن ادامه دارد.

به گفته میرزایی در این طرح سبدهای غذایی شامل انواع مواد خوراکی مثل گوشت، مرغ، روغن، برنج، پنیر، خرما و قند بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در تهیه سبدهای غذایی خیرین و مردم نیکوکار هم در کنار هلال احمر حضور دارند، تصریح کرد: سبدهای غذایی بین خانواده‌های بی‌سرپرست و بدسرپرست، معلولان، زندانیان، سالمندان و بیماران توزیع می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان یکی دیگر از اقدامات این مجموعه در ماه مبارک رمضان را برپایی سفرهای مهربانی و میزبانی از خانواده های نیازمند عنوان کرد و گفت: در ماه رمضان سال گذشته 3744 سبد غذایی با ارزش 340 میلیون و 400 هزار تومان بین نیازمندان توزیع شد.

وی با یادآوری اینکه 145 سفره افطاری در قالب سفره‌های مهربانی با ارزش 178 میلیون تومان در سال گذشته برپا شد، گفت: امسال هم 18 سفره مهربانی به ارزش ریالی 59 میلیون تومان برپا شده است که پیش بینی می شود تا پایان ماه مبارک رمضان امسال 150 سفر مهربانی برپا شود.

به گفته میرزایی ارزش ریالی سبدهای غذایی توزیع شده از ابتدای ماه مبارک رمضان تا به امروز 110 میلیون تومان است و پیش‌بینی می‌شود که تا پایان ماه رمضان تا 4 هزار سبد غذایی توزیع شود

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز