خبرگزاری کار ایران

سرلشکر صفوی تاکید کرد:

زمان‌تشکیل ائتلاف جهانی علیه آمریکا فرارسیده است/ در برابر تحریم‌های اقتصادی دشمن ایستادگی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۹۲۰

دستیار و مشاور عالی نظامی فرمانده کل قوا با تاکید بر اینکه آمریکا با بسیاری از کشورها سرجنگ و تهدید دارد، گفت: زمان آن رسیده است که ائتلاف جهانی علیه آمریکا شکل بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سردار سرلشکر پاسدار رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی نظامی فرمانده کل قوا شامگاه دیروز در همایش طلایه داران و پیشکسوتان دفاع مقدس استان زنجان، اظهار کرد: زنجانی‌ها عشق و ارادت خود به سالار شهیدان و علمدار کربلا را درمراسم یوم العبالس به جهانیان ثابت می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم این استان عاشق و دلداده ائمه معصومین(علیه السلام) هستند، تصریح کرد: زنجان سرزمین قرآن و اهل بیت(علیه السلام) است.

سردار صفوی با بیان اینکه رهبر و فرمانده شما تنها فرمانده قوای مسلح ایران نیست، بلکه فرمانده دفاع از بلاد اسلامی سوریه، یمن و عراق است، ادامه داد: رزمندگان زنجانی در عملیات های بسیاری افتخارآفرینی کردند و در عملیات آزادسازی خرمشهر تنها یگانی که از دجله گذشت گردان رزمندگان زنجانی بود.

دستیار و مشاور عالی نظامی فرمانده کل قوا در ادامه به مواضع و دروغ های ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی سازمان ملل اشاره کرد و افزود: سخنان او موجب خنده و استهزاء دیگر روسای رئیس جمهور و مسئولان سازمان ملل شد.

وی با بیان اینکه با حضور ترامپ حیثیت آمریکا رو به افول است، گفت: بعد از سخنرانی ترامپ بسیاری از رسانه های جهانی او را تروریسم اقتصادی و متجاوز معرفی کردند.

سردار صفوی با تاکید بر اینکه آمریکا با بسیاری از کشورها سرجنگ و تهدید دارد، گفت: زمان آن رسیده است که ائتلاف جهانی علیه آمریکا شکل بگیرد.

دستیار و مشاور عالی نظامی فرمانده کل قوا با بیان اینکه مردم دنیا با دیدن منطق آمریکا به مظلومیت مردم ایران پی می‌برند، گفت: برای مقابله با تحریم اقتصادی دشمن باید از تجارب دفاع مقدس برای خروج از این وضعیت بهره گرفت.

وی با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در برابر تحریم های اقتصادی دشمن ایستادگی می کنیم همانطور که در هشت سال جنگ تحمیلی در برابر زورگویی استکبار جهانی ایستادیم.

دستیار و مشاور عالی نظامی فرمانده کل قوا با بیان اینکه فضای حاکم بر کشور ایجاب می کند که با راهکارهای سیاسی یا مقاومت در برابر دشمنان ایستادگی کنیم، گفت: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی فضای حاکم بر کشور روحیه مقاومت و ایثارگری بود و توقعات مردم بسیار پایین و جامعه منسجم و متحد بود.

وی از اعتماد مردم به مسئولان به عنوان سرمایه اجتماعی کشور یاد کرد و گفت: طراحی اقتصادی کشور نیازمند طرح جهادی است.    

دستیار و مشاور عالی نظامی فرمانده کل قوا با بیان اینکه 85 درصد پایه اقتصاد ایران دولتی است، گفت: پایه اقتصاد مقاومتی باید مردمی باشد.

سردار صفوی بر ضرورت استفاده از ظرفیت های داخلی و خارجی کشور تاکید کرد و گفت: اقتصاد ایران تک پایه ای است و آمریکا نمی تواند جلوی صادرات نفت ایران را بگیرد.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان هم در سخنانی با اشاره به اینکه رزمندگان استان زنجان در مجموع  در 46 عملیات خط شکن بودند، گفت: رزمندگان زنجانی توفیق همسنگری با شهید باکری را داشتند.

سردار جهانبخش کرمی افزود: همه پیشکسوتان نیروهای مسلح و انتظامی و مردم استان زنجان با آمادگی کامل گوش به فرمان ولایت هستند و پاسخ هر تهدیدی از سوی دشمنان می دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز