خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای اداری استان زنجان مطرح شد؛

بازگشت 5 واحد صنعتی زنجان به چرخه تولید تا پایان سال جاری /آغاز به کار دوباره شرکت روغن نباتی جهان در آینده نزدیک / تولید ۷۰ درصدی تجهیزات سنگین برق کشور در استان

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۸۸۳

استاندار زنجان در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر دادگستری برگزار شد ، گفت: شرکت روغن نباتی جهان که عملا تعطیل شده بود با تلاش همه مسئولان مربوط دوباره در آستانه آغاز به کار قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا از زنجان، در جلسه شورای اداری استان زنجان، وزیر دادگستری، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به جایگاه خانواده های شهدا ، گفت: خدمت در این نظام را توفیق الهی خواند و گفت: برخورد با فساد در جامعه دغدغه جانبازان است که در دیدارهایی که با این قشر داشتیم عنوان شد.

وزیر دادگستری، با بیان اینکه مدیران حداقل در زمان کار خلوص داشته باشند تا توشه آخرتی باشد، گفت: کسانی که مسئولیت دارند باید بیش از سایر مردم دست به دعا و نیایش و انس با قرآن داشته باشند.

سید علیرضا آوایی، با اشاره به اینکه باید از فرصت خدمت به مردم استفاده کرد، گفت: باید با تمام توان برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنیم.

وی لازمه عبور از شرایط بحرانی کشور را تقویت روحیه برادری و همکاری بین مردم و مسئولان خواند و گفت: در حوادث اخیر کشور شاهد این همدلی و برادری بودیم.

استاندار زنجان هم در سخنانی به جلسات متعدد رفع موانع تولید در استان اشاره کرد و گفت: شرکت روغن نباتی جهان عملا تعطیل شده بود که با پیگیری‌های صورت گرفته در آستانه آغاز به کار قرار گرفته است.

فتح اله حقیقی به جایگاه و ظرفیت استان زنجان اشاره کرد و گفت: این استان بستر خوبی برای سرمایه گذاری دارد.

وی به اقدامات انجام شده در استان هم اشاره کرد و افزود: واحد پرورش دام سبک در حال راه‌اندازی است و با دارا بودن بالای ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته حقیقی، دور دوم سفرهای شهرستانی آغاز می شود که مقرر شده جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی به صورت مشترک شهرستانی برگزار شود.

رئیس کل دادگستری استان زنجان نیز به همکاری خوب بین دستگاه های اجرایی استان اشاره کرد و گفت: استاندار زنجان به عنوان راس امور همواره در بین مردم حضور دارد.

حجت‌الاسلام «اسماعیل صادقی نیارکی» افزود: کاستی هایی در استان وجود دارد که بخشی از آن ها مطالبه ملی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به ظرفیت استان در بخش سرمایه گذاری گفت: این ظرفیت موجب شده استان زنجان اولویت سرمایه‌گذاری‌ها در استان موارد و زمینه‌های صنعتی باشد.

ناصر فغفوری با اشاره به اینکه حجم سرمایه گذاری در سال ۹۳ معادل ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بود، ادامه داد: تلاش شد زنجیره تولید در استان زنجان تکمیل و از خام‌فروشی به ویژه در بخش معدن جلوگیری شود.

به گفته وی، اکنون حجم سرمایه‌گذاری در استان زنجان به ‌۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است و عمده سرمایه‌گذاری در حوزه برق و الکترونیک است و ۷۰ درصد تجهیزات سنگین برق کشور در استان زنجان تولید می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: سال گذشته ۱۳ واحد صنعتی به چرخه بازگشته است و امسال هم تلاش می شود تا پنج واحد صنعتی  به چرخه تولید  بازگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز