خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش و جوانان تشریح کرد:

لزوم جداسازی حوزه جوانان و ورزش در بدته دولت

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۶۶۲

برخلاف آنکه مدیران دوست دارند ساختار و تشکیلات خود را گسترش دهند به نظر می آید که تفکیک این دوحوزه مناسبتر باشد هر چند که براساس تحقیقی که من کردم به لحاظ قانونی در این زمینه مشگلاتی وجود دارد.

در اولین نشست شورای راهبردی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان وبرخی از کارشناسان با اشتباه خواندن ادغام حوزه جوانان و ورزش به آسیب های به وجود آمده درحوزه جوانان در اثر این ادغام اشاره کردند.

به گزلرش خبرنگار ایلنا، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در اولین نشست شورای راهبردی امور جوانان با اشاره به اینکه به موضوع جوانان به عنوان یک اولویت پرداخته نشده است، گفت: نگاه بخشی و انتزاعی باعثجلوگیری از همگرایی عمومی در حوزه جوانان شده است.

وی افزود: این واگرایی سبب کاهش توانمندی و آسیب به جامعه جوانان شده است و یکی از مشکلات اساسی این حوزه ادغام نامناسب سازمان جوانان با وزارت ورزش بوده است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: قرار گرفتن موضوع جوان در کنار ورزش که ویژگی های جذابی دارد سبب حاشیه ای شدن بخش جوانان شده است.

وی گفت: برخلاف آنکه مدیران دوست دارند ساختار و تشکیلات خود را گسترش دهند به نظر می آید که تفکیک این دوحوزه مناسبتر باشد هر چند که براساس تحقیقی که من کردم به لحاظ قانونی در این زمینه مشگلاتی وجود دارد.

وی در پایان به چهار هدف این شورا اشاره کرد و گفت: ادغام برنامه‌های نظری مربوط به جوانان، کمک به شناخت و اولویت سازی برنامه‌ها، مشاوره برنامه‌ها و سیاستهای راهبردی حوزه جوانان و کمک به یکپارچه سازی راهکار حل مشکلات جوانان محورهای جلسات این شورا هستند.

در ادامه رحیم عبادی رئیس اسبق سازمان ملی جوانان با بیان اینکه در دولت هاشمی رفسنجانی و محمد خاتمی هدفهای حوزه جوانان ترسیم شده بود گفت: در سالهای گذشته متاسفانه این حوزه مغفول مانده است و یکی از اقدامات اشتباهی که صورت گرفته ادغام دو حوزه ورزش وجوانان بوده است.

وی ادامه داد: وزارت ورزش خودیک نهاد اجرایی است چطور می تواندبین ۱۸ نهاداجرایی دیگر همگرایی ایجادکند.

وی با اشاره به مبهم بودن معاونت ساماندهی امور جوانان گفت: بهتر است از پیش از هر اقدامی به مسئله تفکیک حوزه جوانان ازوزارت ورزش به صورت جدی پرداخته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز