خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

پرداخت حق پرستاری جانبازان نیازمند بازنگردی است

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۸۵۰

«جامعه ایثارگران ما زیاده خواه نیستند بلکه می‌خواهند اگر امکاناتی وجود دارد در اختیار همه قرار بگیرد و از تبعیض‌ها ناراحت هستند.»

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در همایش گرامیداشت مقام مددکار با اشاره به مشکلات پیش آمده از عدم پرداخت حق پرستاری جانبازان به همسرانشان و پرداخت مستقیم این مبلغ به خود جانباران گفت: برخی از مصوبات بنیاد شهید نیاز به بازنگری دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد علی شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون رئیس جمهور در همایشی که به مناسبت بزرگداشت مقام مددکار در این سازمان برگزار شده بود با تشویق مددکاران این سازمان به صبر و اخلاق خوب گفت: ما به جامعه‌ای خدمت می‌کنیم که تمام مردم مدیون آن هستند.

وی افزود: جامعه ایثارگران وجانبازان افرادی رنج دیده هستند که آسایش خود را فدای آسایش مردم کرده‌اند بنابراین وظیفه ما این است که به درستی با‌ آن‌ها برخورد کنیم من از تمامی مددکاران این سازمان می‌خواهم که کلیه ضوابط و مقررات را به خوبی مطالعه کنند تا سبب افزایش زحمت برای جانبازانی که به ما مراجعه می‌کنند نشوند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در جامعه ما این مسئله مطرح شده که جامعه ایثارگران زیاده خواه هستند افزود: ما خانواده‌های شهیدی را داریم که پس ازگذشت مدت‌ها از شهادت فرزندشان به دلیل مشکلات اقتصادی موجود درجامعه و کهولت سن به تازگی برای بازکردن پرونده مراجعه کرده‌اند. جامعه ایثارگران ما زیاده خواه نیستند بلکه می‌خواهند اگر امکاناتی وجود دارد در اختیار همه قرار بگیرد و از تبعیض‌ها ناراحت هستند.

نماینده ولی فقیه ادامه داد: برخی از ضوابط در بنیاد شهید نیاز به بازنگری و مصوبه‌ای جدید دارد برای نمونه با همسر جانبازی برخورد کردم که حق پرستاری‌اش به حساب همسرش ریخته می‌شد اما متاسفانه آنجانباز از پرداخت آن به همسرش خودداری می‌کرد. این قانون نیاز به بررسی بیشتری دارد تا حق هیچکدام از دو طرف ضایع نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز