خبرگزاری کار ایران

ثبت تغییرات یارانه بگیران مرحله دوم از امروز انجام می‌شود

کد خبر : ۱۶۹۷۶۹

سازمان از خانوارهایی که به دلایل مختلف از جمله محجوریت، فقدان سرپرست، عدم صلاحیت سرپرست خانوار و غیره، متقاضی تغییر سرپرست خانوار خود برای ادامه دریافت یارانه نقدی هستند، خواسته است پس از مراجعه به فرمانداری محل سکونت خود و طی مراحل قانونی برای تغییر سرپرست خانوار در دفاتر پلیس بعلاوه ۱۰ اقدام کنند.

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: ثبت تغییرات خانوارها در مرحله دوم اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها از امروز چهارشنبه انجام می شود.

این سازمان از خانوارهایی که در مرحله دوم اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها نام نویسی کرده اند و به علت یکی از وقایع چهارگانه(تولد، فوت، ازدواج و طلاق) متقاضی ثبت این تغییرات در سامانه WWW. Refahi. ir هستند، خواسته است از امروز با در دست داشتن اسناد و مدارک معتبر و برای انجام این تغییرات به دفاتر پلیس بعلاوه ۱۰ مراجعه کنند.

همچنین این سازمان از خانوارهایی که به دلایل مختلف از جمله محجوریت، فقدان سرپرست، عدم صلاحیت سرپرست خانوار و غیره، متقاضی تغییر سرپرست خانوار خود برای ادامه دریافت یارانه نقدی هستند، خواسته است پس از مراجعه به فرمانداری محل سکونت خود و طی مراحل قانونی برای تغییر سرپرست خانوار در دفاتر پلیس بعلاوه ۱۰ اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز