خبرگزاری کار ایران

باشگاه مدرسین ازدواج راه‌اندازی می‌شود

کد خبر : ۱۷۰۸۶۶

تمام مدرسینی که طی دهه گذشته با ما همکاری داشتند و آموزش برنامه‌های پیش از ازدواج را گذرانده‌اند تیم‌هایی را در کل کشور تشکیل داد‌ه‌اند تحت عنوان «باشگاه مدرسین ازدواج» که قرار است تا پایان خرداد ماه سال جاری آن را به ثبت برسانند.

معاون پیشگیری از آسیبهای اجتماعی مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور از ثبت باشگاه مدرسین ازدواج تا پایان خرداد ماه جاری خبر داد و گفت: این باشگاه مرکزی آموزشی در بعد خانواده است که می تواند در تسریع برنامه های سازمان بهزیستی تاثیر بسزایی داشته باشد.

به گزارش ایلنا، فرهاد اقطار اظهارداشت: تمام مدرسینی که طی دهه گذشته با ما همکاری داشتند و آموزش برنامه‌های پیش از ازدواج را گذرانده‌اند تیم‌هایی را در کل کشور تشکیل داد‌ه‌اند تحت عنوان «باشگاه مدرسین ازدواج» که قرار است تا پایان خرداد ماه سال جاری آن را به ثبت برسانند.

وی افزود: متخصصین در این باشگاه تبادل اطلاعات کرده و آموزه‌های خود را به‌روز و سپس آن را به سطح استان هدایت می‌کنند که قرار است به زودی یک باشگاه کشوری ثبت شود که تمامی باشگاه‌ها در سطح کشور در حوزه خانواده زیرمجموعه آن باشند.

اقطار تصریح کرد: هدف تأسیس این باشگاه‌ها تسریع برنامه‌ها و آموزش‌ها در میان مردم، بروزرسانی اطلاعات و همچنین به وجود آمدن تیم‌های از افراد کارشناس و خبره است تا بتوانیم از آ‌نها برای تهیه محتوا، ارزشیابی روش‌های آموزشی و برنامه‌های پژوهشی استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه با این رویکرد می‌توانیم برنامه‌های خود را عملی و آن را در سطح کشور گسترش دهیم در پایان یادآور شد: این باشگاه‌ها ضمن آنکه می‌توانند مرکز آموزشی باشند، مراکزی هستند برای نیازسنجی آموزش‌های لازم در بعد خانواده که شعبه اصلی آن در تهران بوده و درصددیم آن را در سطح کشور راه‌اندازی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز