خبرگزاری کار ایران

یک مقام دولتی در جمع خبرنگاران طرح کرد:

درخواست راه‌اندازی کمپین اطلاع رسانی تلفات حوادثکار

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۸۲۹

مدیر کل دفتر امور آسیب‌های اجتماعی وزارت کار از اصحاب رسانه خواست با راه اندازی یک کمپین اطلاع رسانی به کاهش تلفات کارگران و قربانیان حوادثکار کمک کنند.

مدیر کل دفتر امور آسیب‌های اجتماعی وزارت کار در نشست مشترک با مدیرکل بهزیستی استان خوزستان و اصحاب رسانه از بالا بودن میزان مرگ و میر ناشی از حوادثکار در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، روزبه کردونی روز گذشته چهارشنبه ۷ خرداد در سازمان بهزیستی استان خوزستان در دعوتی متفاوت از اصحاب رسانه برای اطلاع رسانی در جهت بالا بردن مشارکت عمومی شهروندان در مقابله با آسیب‌های اجتماعی، روشی جدید از مدیریت مشارکتی را به اجرا گذاشت.

کردونی از اصحاب رسانه خواست با راه اندازی یک کمپین اطلاع رسانی به کاهش تلفات کارگران و قربانیان حوادثکار کمک کنند.

وی گفت: این حوادثبیشتر در ساعات صبح و به علت بی‌احتیاطی رخ می‌دهند و این موضوع لزوم انجام اطلاع رسانی در این خصوص را جدی‌تر مطرح می‌کند.

کردونی افزود: بهبود حوزه اجتماعی بدون تفاهم و همگرایی نهادهای مدنی، دستگاه‌های دولتی، رسانه‌ها و حوزه اجتماعی امکانپذیر نیست.

رئیس سازمان بهزیستی خوزستان نیز در این نشست اعلام کرد: درهای سازمان به روی ایده‌ها، طرح‌ها و همکاری نهاد‌های مدنی و سازمان‌های مردم نهاد باز است.

غلامرضا صدیق راد گفت: حل مشکلات و معضلاتی نظیر افزایش تمایل به زندگی مجردی، مسائل و مشکلات کودکان کار، مصائب زنان سرپرست خانوار و دیگر آسیب‌های اجتماعی نیاز به همراهی و همکاری سازمان‌ها و مشارکت عموم مردم دارد.

وی گفت: در حوزه کودکان کار، ما تلاش کرده‌ایم با پیاده کردن ایده‌های جدید از برخوردهای فیزیکی و انجام اعمال مقطعی نظیر جمع آوری آن‌ها از خیابان‌ها خودداری کنیم و با دادن هویت اجتماعی به این کودکان در جهت بازگرداندن آن‌ها به بدنه اجتماع تلاش‌های جدی انجام دهیم.

صدیق راد افزود: قدر مسلم نمی‌توان این کودکان را نادیده گرفت یا به طور کامل آن‌ها را به وضعیت ایده آل رساند اما با فرستادن آن‌ها به کلاس‌های آموزشی و شرکت دادن آن‌ها در فعالیت‌های اجتماعی تلاش کردیم تا به آن‌ها هویت اجتماعی ببخشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز