خبرگزاری کار ایران

ریس ستاد بازسازی عتبات عالیات خبر داد:

بازسازی سرداب «غیبت امام زمان» در سامرا

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۴۹۷

با توجه به محل کوچک سرداب غیبت امام زمان(عج)، در طرح توسعه فضای لازم برای آن در نظر گرفته شد و در حال حاضر نیز عملیات ساخت راهروی منتهی به این بخش به اتمام رسیده است.

ریس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور از بازسازی سرداب غیبت امام زمان در سامرا خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسن پلارک ضمن این اعلام خبر گفت: با وجود هجوم تروریستهای تکفیری به سامرا و تلاش آنها برای تصرف جاده بغداد – سامرا و آسیب رساندن به حرم مطهر امامین عسکریین(ع) با تلاش مدافعان حرم این حمله ناکام ماند.

وی افزود: مدافعان سنی و شیعه این بقعه شریف با لبیک به ندای مرجعیت به دفاع از حرم می پردازند و همچنان در آن حضور دارند.

رییس ستاد بازسازی عتبات با اشاره به ادامه فعالیتهای مرتبط با نوسازی و توسعه مضجع امامین عسکریین(ع) اظهار داشت: با توجه به محل کوچک سرداب غیبت امام زمان(عج)، در طرح توسعه فضای لازم برای آن در نظر گرفته شد و در حال حاضر نیز عملیات ساخت راهروی منتهی به این بخش به اتمام رسیده است.

پلارک در خاتمه خاطرنشان ساخت: مقرنس کاری زیر گنبد خانه و آیینه کاری رواقهای حرم مطهر رو به پایان است و ساخت سرویسهای بهداشتی و کاشی کاری دو ایوان باب القبله و باب المراد نیز از سایر طرحهای در دست اقدام است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز