خبرگزاری کار ایران

عیادت سرزده رییس‌ جمهوری از بیماران بیمارستان شهدای تجریش

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۴۹۳

«بیماران بستری در این بیمارستان با اظهار خوشحالی و شادمانی از دیدار رییس‌ جمهوری، برخی مشکلات و دغدغه‌های خود را از نزدیک با دکتر روحانی در میان گذاشتند»

رییس جمهوری پنج‌شنبه شب با حضور سرزده در بیمارستان شهدای تجریش با اهداء گل و شیرینی از بیماران بستری در آن عیادت کرده و برای آنان سلامتی و شفا آرزو کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی پس از دیدار و ضیافت افطار با اصحاب رسانه به طور سرزده به بیمارستان شهدای تجریش رفت و با حضور بر بالین بیماران، ضمن گفت‌وگو با آنان و همراهانشان، در جریان روند رسیدگی و درمان بیماران قرار گرفت.

در این عیادت که وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و حسین فریدون دستیار ارشد رییس‌ جمهوری نیز دکتر روحانی را همراهی می‌کردند، مسئولین بیمارستان و پزشکان معالج، گزارشی از روند پذیرش، رسیدگی و درمان بیماران بستری در بیمارستان شهدای تجریش ارائه کردند و رییس‌جمهور از زحمات متخصصین و پرستاران این بیمارستان تشکر کرد.

بیماران بستری در این بیمارستان با اظهار خوشحالی و شادمانی از دیدار رییس‌ جمهوری، برخی مشکلات و دغدغه‌های خود را از نزدیک با دکتر روحانی در میان گذاشتند و رییس جمهوری نیز بلافاصله دستورات لازم را برای پیگیری و رسیدگی به مشکلات مطرح شده صادر کرد.

دکتر روحانی هنگام خروج از بیمارستان نیز بنا به درخواست عده‌ای از بیماران و همراهانشان با خوشرویی و حوصله در جمع آنان حضور یافت و از نزدیک با آنان به گفت‌وگو پرداخت

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز