خبرگزاری کار ایران

وزیرکشور در پاسخ به ایلنا:

مساجد برای تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر نیازی به مجوز ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۸۱۷

متولیان امور مساجد مسئولیت این کار را بر عهده دارند و باید در مقابل این فعالیت‌ها پاسخگو باشند / از هر اموری که در حوزه فرهنگ و در چارچوب وظایف مساجد است، استقبال می‌کنیم.

وزیرکشور در مورد تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در مساجد گفت: مسجد نهادی بومی و فرهنگی است که مجوز کلی انجام امور فرهنگی را دارد و نیازی به گرفتن مجوز در این زمینه از سوی مساجد نیست.

عبدالرضا رحمانی فضلی امروز(سه شنبه) در نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در مورد تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در مساجد برای اصلاح منکرات در محله‌ها، گفت: مسجد نهادی بومی و فرهنگی است که مجوز کلی انجام امور فرهنگی را دارد و نیازی به گرفتن مجوز در این زمینه از سوی مساجد نیست.

وی ادامه داد: اما متولیان امور مساجد مسئولیت این کار را بر عهده دارند و باید در مقابل این فعالیت‌ها پاسخگو باشند.

وزیرکشور خاطرنشان کرد: ما نیز از هر اموری که در حوزه فرهنگ و در چارچوب وظایف مساجد است، استقبال می‌کنیم.

رحمانی فضلی همچنین در جمع خبرنگاران در مورد خبر شهادت مرزبان جمشید دانایی فر گفت: اخبار رسیده قطعیت ندارد و ما در حال پیگیری از طریق دولت پاکستان و همچنین از طرق غیر رسمی هستیم.

وی اظهار کرد: به صورت مداوم با مسئولان پاکستانی در ارتباط هستیم به طوری که هر ماه و هر هفته ارتباطاتی با آنها داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز