خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان استان شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۳۸۶

وزیر ورزش و جوانان به استناد ماده ۴ آیین نامه ستاد ساماندهی امور جوانان استان، مصوب جلسه سی و چهارم شورای عالی جوانان و به موجب این حکمی سید حسین هاشمی استاندار تهران را به عنوان رئیس ستاد ساماندهی امورجوانان استان تهران منصوب کرد.

وزیر ورزش و جوانان طی حکمی سید حسین هاشمی را به عنوان رئیس ستاد ساماندهی امورجوانان استان تهران منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان به استناد ماده ۴ آیین نامه ستاد ساماندهی امور جوانان استان، مصوب جلسه سی و چهارم شورای عالی جوانان و به موجب این حکمی سید حسین هاشمی استاندار تهران را به عنوان رئیس ستاد ساماندهی امورجوانان استان تهران منصوب کرد.

متن حکم وزیر به شرح زیر است:

«جناب آقای سیدحسین هاشمی

استاندار محترم تهران

سلام علیکم؛

به استناد ماده ۴ آیین نامه ستاد ساماندهی امور جوانان استان، مصوب جلسه سی و چهارم شورای عالی جوانان و به موجب این حکم جناب عالی را به عنوان رئیس ستاد ساماندهی امورجوانان استان منصوب می نمایم.

امید است با استعانت از پروردگار متعال و با تشکیل منظم و مستمر جلسات و بهره گیری از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان در ارتقای نقش و جایگاه این ستاد به عنوان مهم ترین مرجع تصمیم گیری در امور جوانان در سطح استان و اجرای هماهنگ و یکپارچه برنامه‌های ساماندهی امور جوانان موفق و پیروز باشید.

توفیق جناب عالی را ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند سبحان مسئلت می نمایم.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز