خبرگزاری کار ایران

رییس ستاد مدینه منوره خبر داد:

اعزام بیش از ۱۸ هزار حج گزار ایرانی به سرزمین وحی

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۴۵۴

امروز(یکشنبه) نیز دو هزار و ۱۴۱ زائر با هفت پرواز به مدینه می‌روند / در حال حاضر حدود ۱۵هزار و ۸۰۰ نفر زائر در مدینه حضور دارند.

رییس ستاد مدینه منوره، از اعزام ۱۸ هزار و ۵۹۷ حج گزار ایرانی به سرزمین وحی خبر داد و اظهار داشت: این تعداد زائر ایرانی در قالب ۵۵ پرواز تا پایان روز شنبه به سرزمین وحی اعزام شدند.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی حج، «نصرالله فره‌مند» افزود: امروز(یکشنبه) نیز دو هزار و ۱۴۱ زائر با هفت پرواز به مدینه می‌روند.

وی اظهار داشت: حجاج ایرانی از ابتدای عملیات اعزام با ۵۵ پرواز به مدینه منوره آمدند که از این تعداد، ۱۴ پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر، ۱۱ پرواز شرکت هواپیمایی ماهان و ۳۰ پرواز شرکت هواپیمایی سعودی، جابجایی زوار را از ایران به مدینه بر عهده داشتند.

رییس ستاد مدینه منوره ادامه داد: از شب گذشته اعزام زائرین به مکه مکرمه آغاز شد که در این دو روز دو هزار و ۸۰۰ نفر از زائرین از مدینه به سمت مکه حرکت کردند و در حال حاضر حدود ۱۵هزار و ۸۰۰ نفر زائر در مدینه حضور دارند.

فره‌مند افزود: امروز حدود ۳۴ هزار غذا در آشپزخانه‌های مرکزی مدینه منوره و مکه مکرمه برای زائران ایرانی تهیه و توزیع شد و از ابتدای عملیات حج ۱۸۳ هزار غذا برای حجاج ایرانی در آشپزخانه‌های متمرکز مدینه طبخ شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای عملیات حج ۶۹۰ نفر از حجاج ایرانی در مراکز درمانی مرکز پزشکی حج و زیارت ویزیت شدند و تا کنون یک نفر از عمره گزاران ایرانی در سرزمین وحی فوت کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز