خبرگزاری کار ایران

راه اندازی واحد مشاوره در آسایشگاه کهریزک

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۲۴۳

با توجه به ضرورت و نیاز جوامع مختلف به آگاهی و در صورت نیاز مشاوره در مسائل شرعی و خانوادگی، همچنین حقوقی و کیفری در این راستا این مجموعه اقدام به راه‌اندازی مرکز مشاوره کرد.

مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک با اعلام راه اندازی واحد مشاوره خانواده و مسایل حقوقی در این مرکز گفت: با راه اندازی این مرکز خدماتی مانند مشاوره‌های حقوقی و کیفری، خانوادگی و مسائل شرعی به مراجعه کنندگان ارائه می شود.

به گزارش ایلنا، «محسن پزشکی» افزود: با توجه به ضرورت و نیاز جوامع مختلف به آگاهی و در صورت نیاز مشاوره در مسائل شرعی و خانوادگی، همچنین حقوقی و کیفری در این راستا این مجموعه اقدام به راه‌اندازی مرکز مشاوره کرد.

وی تصریح کرد: نیاز به واحد مشاوره از مدت‌ها قبل در آسایشگاه کهریزک احساس می‌شد، به همین جهت این واحد زیر نظر حجت الاسلام قیاسی امام جماعت مسجد آسایشگاه راه اندازی شد.

حجت الاسلام «بهزاد قیاسی» مسئول واحد مشاوره آسایشگاه گفت: بیشتر مراجعین دارای سوالات، دینی و اخلاقی هستند که با مراجعه به این دفتر پاسخگوی سوالات آنان هستیم، همچنین با توجه به اینکه بسیاری از پرسنل و گاهی مددجویانی هستند که در زمینه مسائل حقوقی، مشکلاتی دارند این مسائل نیز در کنار مراجعات پاسخ داده می‌شود.

وی همچنین درباره مسائل خانوادگی و سوالات پیش روی مراجعین تصریح کرد: مسائل خانوادگی بیشتر در زمینه روابط بین زوجین، مهریه، نفقه، مسائل ارثو انحصار وراثت و در پاره ای مواقع تقسیم ماترک و حضانت فرزندان است که می توانند پاسخ های لازم را در این واحد دریافت کنند.

قیاسی ادامه داد: آن دسته از افرادی که دارای پرونده های قضایی هستند و نیاز به مشاوره های تخصصی در مراجع قضایی دارند نیز، می‌توانند مسائل خود را در این دفتر مطرح و با کمک دو نفر از وکلای دادگستری که به عنوان مشاوران نیکوکار مجموعه همراه هستند، پاسخگوی سوالات تخصصی‌شان باشند.

وی با دعوت به همکاری از بانوانی که تحصیلات حوزوی دارند و می‌توانند گره‌گشایی مسائل شرعی بانوان باشند، خاطر نشان کرد: آماده هستیم تا با توسعه این واحد و فعال کردن بخش های مختلف مشاوره‌ای در کاهش مشکلات جمعیت هدف گام برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز