خبرگزاری کار ایران

فعالیت‌ بعثه‌های مراجع عظام تقلید در حج ۹۳

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۲۴۵

نمایندگان حضرات آیات عظام جوادی آملی، حائری، حکیم، سبحانی، سیستانی، شاهرودی، شبیری زنجانی، صافی گلپایگانی، فیاض، مکارم شیرازی، موسوی اردبیلی، نوری همدانی و وحید خراسانی هم اکنون در مدینه منوره حضور دارند.

رابط بعثه مقام معظم رهبری و بعثه‌های مراجع عظام تقلید گفت: بعثه‌های مراجع عظام تقلید در حج تمتع امسال نیز همچون سال‌های گذشته فعالیت می‌کنند.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدمهدی معراجی» افزود: نمایندگان حضرات آیات عظام جوادی آملی، حائری، حکیم، سبحانی، سیستانی، شاهرودی، شبیری زنجانی، صافی گلپایگانی، فیاض، مکارم شیرازی، موسوی اردبیلی، نوری همدانی و وحید خراسانی هم اکنون در مدینه منوره حضور دارند.

وی اظهار داشت: اعضای این بعثه‌ها معمولا شامل نزدیک‌ترین شخصیت‌ها به مراجع و تعدادی از مجتهدان و فقهای قابل اعتماد هستند که برای حل مشکلات فقهی و پاسخگویی به سوالات زائران در حج حضور می‌یابند.

وی با اشاره به دیدارهای دوجانبه میان بعثه های مقام معظم رهبری و مراجع تقلید، هماهنگی اعضای دفاتر با سیاست‌های بعثه رهبری و اشتیاق حضور آنان در مراسم دعای کمیل و برائت از مشرکان را از برکات این همدلی دانست.

معراجی هدف از دیدارهای متقابل میان بعثه مقام معظم رهبری با اعضای بعثه های مراجع عظام تقلید را تبادل نظر درباره مباحثمربوط به حج و زیارت عنوان کرد.

وی اضافه کرد: وجود بعثه‌های مراجع عظام تقلید و مجتهدان و عالمان برجسته‌ای که در آن حضور دارند در کنار بعثه مقام معظم رهبری در حقیقت به مثابه ملجاء و ماوای حاجیان حرمین شریفین است و نقش آنها در راهنمایی، هدایت و پاسخگویی به سوالات زائران و حجاج، قابل تقدیر و ستایش است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز