خبرگزاری کار ایران

مدیرکل برنامه ریزی سازمان حج و زیارت خبر داد:

۶۴ هزار و ۶۹ زائر ایرانی در عربستان

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۳۰۳

۱۰۲ پرواز به مدینه منوره و ۸۴ پرواز به سمت جده آمده‌اند که در مجموع ۴۷ پرواز از شرکت ایران ایر، ۵۰ پرواز از شرکت ماهان و ۸۹ پرواز سعودی بوده است.

مدیرکل برنامه ریزی، پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت گفت: با پایان گرفتن عملیات اعزام زائران، از بامداد امروز(دوشنبه) تعداد ایرانیان حاضر در مکه مکرمه به بالا‌ترین سطح خود در حج ۹۳ رسید و اکنون ۶۴ هزار و ۶۹ زائر ایرانی در عربستان حضور دارند.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی حج، «حسن سرخوش» مجموع پروازهای انجام شده از ۱۹ ایستگاه پروازی ایران به عربستان سعودی را ۱۸۵ پرواز اعلام کرد که توسط سه شرکت سعودی، ایران ایر و ماهان انجام شده است.

وی افزود: ۱۰۲ پرواز به مدینه منوره و ۸۴ پرواز به سمت جده آمده‌اند که در مجموع ۴۷ پرواز از شرکت ایران ایر، ۵۰ پرواز از شرکت ماهان و ۸۹ پرواز سعودی بوده است.

وی تصریح کرد: میانگین تاخیر‌ها زیر ۲۰ دقیقه بود و ایستگاه‌های پروازی مشهد، گرگان و ساری، نه تنها تاخیری به ثبت نرسانده‌اند، بلکه پروازهای آن‌ها با تعجیل هم همراه بوده است.

سرخوش افزود: اولین زائران ایرانی ۱۷ مهرماه جده را به سمت ایران اسلامی ترک خواهند کرد و این روند تا ششم آبان ماه به طول خواهند انجامید. تعداد پرواز‌ها در بازگشت نیز به همین میزان خواهد بود.

وی ادامه داد: ۵۰ درصد پرواز‌ها از سوی شرکت هواپیمایی سعودی، ۲۵ درصد از سوی شرکت هواپیمایی ایران ایر و ۲۵ درصد از سوی شرکت هواپیمایی ماهان انجام گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز