خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف خبر داد:

برگزاری مراسم دعای عرفه در ۲۰۵۰ امامزاده کشور

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۸۳۷

هره گیری از سخنرانی سخنرانان مذهبی و مدیحه سرایی‌هایی ولایی به منظور پربار‌تر کردن و تقویت روحیه معنوی جوانان و نوجوانان از مهم‌ترین برنامه‌های پیش بینی شده در این روز در بقاع متبرکه و امامزادگان است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه در ۲۰۵۰ آستان امامزاده و بقعه متبرکه کشور در عصر امروز خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام احمد شرفخانی اظهارداشت: روز نهم ذی‌الحجه، روز عرفه از اعیاد عظیمه است اگرچه به اسم عید نامیده نشده است، روزى است که حق تعالى بندگان خویش را به عبادت و طاعت خود فرا خوانده و سفره‌های جُود و احسان خود را براى ایشان گسترانیده و شیطان در این روز خوار و حقیر‌تر، رانده‎‌تر و خشمناک‎‌ترین اوقات را خواهد داشت.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای بصیرت افزایی مردم و تقویت روحیه بندگی و ارتباط با خدا مراسم پرفیض دعای عرفه را امسال در بیش از ۲۰۵۰ امامزاده و بقعه متبرکه سراسر کشور که خود پایگاه امید، آرامش، نشاط معنوی و مناجات واقعی مومنین هستند، با همکاری هیأت امنا بقاع، خدام و مومنین برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: بهره گیری از سخنرانی سخنرانان مذهبی و مدیحه سرایی‌هایی ولایی به منظور پربار‌تر کردن و تقویت روحیه معنوی جوانان و نوجوانان از مهم‌ترین برنامه‌های پیش بینی شده در این روز در بقاع متبرکه و امامزادگان است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه به تأکیداتی که پیرامون حضور در صحرای عرفات و کربلا در روز عرفه وجود دارد اشاره و عنوان کرد: کسانی که توفیق حضور در این مکان‌ها برای انجام اعمال روز عرفه را ندارند می‌توانند با حضور در آستان امامزادگان به عنوان ذریه اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از فضای معنویت و آرامش و این واسطه‌های فیض بهره‌مند شوند.

شرفخانی ادامه داد: حضور در آستان امامزادگان واجب التعظیم که جایگاه ویژه‌ای دارند می‌تواند در حال و هوای معنوی ما تأثیر بسزایی داشته باشد و این بزرگواران واسطه‌های فیض در قبول توبه ما نزد خداوند باشند.

در بقاع متبرکه امامزادگان شاخص سراسر کشور، این مراسم پرفیض معنوی بصورت زنده و مستقیم از شبکه‌های استانی پخش می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز