خبرگزاری کار ایران

آغاز پروازهای عمره از نیمه اول آذر ماه

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۹۲۹

هماهنگی‌های لازم با سعودی‌ها برای اعزام زائران ایرانی به عمره صورت گرفته است / از اکنون برای اسکان حجاج سال آینده کشور با سعودی‌ها صحبت و پیشرفت‌هایی نیز حاصل شده است.

معاون سازمان حج و زیارت گفت، برنامه پروازهای عمره فصل ۹۴ - ۹۳ تنظیم شده و نخستین کاروان‌ها، نیمه اول آذر ماه(ماه صفر) به مدینه منوره اعزام خواهند شد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی حج، «ناصر خدرنژاد» افزود: هماهنگی‌های لازم با سعودی‌ها برای اعزام زائران ایرانی به عمره صورت گرفته است.

وی که درمدینه منوره حضور دارد همچنین گفت: از اکنون برای اسکان حجاج سال آینده کشور با سعودی‌ها صحبت و پیشرفت‌هایی نیز حاصل شده است.

خدرنژاد ادامه داد: بخش دیگری از مذاکرات نیز طی زمان عملیات عمره انجام خواهد شد.

وی افزود: امروز(سه شنبه) تفاهمنامه‌ای میان سازمان حج و زیارت و شرکت «موده» عربستان منعقد شد که طی آن دو هتل در منطقه مرکزی مدینه منوره با ظرفیت ۲۸۰ اتاق برای اسکان زائران ایرانی احداثمی‌شود. طبق پیش بینی، این هتل باید تا دو سال آینده به بهره برداری برسد.

معاون سازمان حج و زیارت همچنین درباره مشکلات مربوط به ممانعت از فعالیت ستادهای عمره در بهار امسال گفت: قوانین عربستان بویژه در مورد محدودیت مدت اقامت به ماه‌های رجب، شعبان و رمضان مربوط می‌شود و با رایزنی‌های صورت گرفته، امیدواریم تا پیش از این تاریخ مشکلات مربوط به ما نیز رفع شود.

بیش از ۸۰۰ هزار زائر ایرانی در فصل قبلی اعزام عمره گزاران به حرمین شریفین مشرف شده بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز