خبرگزاری کار ایران

پیشنهادهای وزارت ورزش برای ارتقای جایگاه حوزه جوانان ارائه شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۹۵۸

سه پیشنهاد در نشست شورای عالی جوانان به منظور ارتقای حوزه جوانان در وزارت ورزش و جوانان مطرح شد که یکی از آنها با موضوع تبدیل این حوزه به سازمانی مستقل زیر نظر مستقیم ریاست جمهوری بود.

وزیر ورزش و جوانان از ارایه سه پیشنهاد از سوی این وزارتخانه با هدف ارتقای جایگاه حوزه جوانان به معاونت راهبردی ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش ایلنا از خانه ملت، محمود گودرزی در مورد چگونگی ارتقای جایگاه حوزه جوانان در وزارت ورزش و جوانان گفت: سه پیشنهاد در نشست شورای عالی جوانان به منظور ارتقای حوزه جوانان در وزارت ورزش و جوانان مطرح شد که یکی از آنها با موضوع تبدیل این حوزه به سازمانی مستقل زیر نظر مستقیم ریاست جمهوری بود.

وزیر ورزش در ادامه ارتقای یکی از معاونت های این وزارتخانه در حد قائم مقامی را دومین پیشنهاد ارایه شده دانست و گفت: تعیین مشاور جوانان رئیس جمهوری که به عنوان سیاستگذار فعالیت کند، سومین طرح پشنهادی این وزارتخانه بود.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: در حال حاضر این پیشنهادها به معاونت راهبردی ریاست جمهوری که هم اکنون تحت عنوان سازمان مدیریت برنامه ریزی فعال است، ارایه شده است تا برای تعیین تکلیف جایگاه قانونی حوزه جوانان در این وزارتخانه بررسی های لازم را انجام دهد..

گودرزی یادآور شد که نتیجه این بررسی ها در دو قالب ممکن است ارایه شود یکی به صورت لایحه تقدیم مجلس شود و دوم آن که اگر جایگاه معاونت به قائم مقامی ارتقا یابد، این موضوع نیز در هیات دولت باید تصویب شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز