خبرگزاری کار ایران

پزشکان داوطلب در حرم حضرت عباس(ع) مستقر می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۰۰۳

به مدت ۱۰ روز کادر پزشکی اعزامی به عتبات عالیات در کشور عراق مستقر خواهند بود.

رئیس بیمارستان حضرت صدیقه زهرا(س)، از استقرار پزشکان داوطلب این بیمارستان برای نخستین‌بار در حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس(ع)، خبر داد.

به گزارش ایلنا، ولید دنده بر با اشاره به اینکه امسال برای نخستین بار اعزام پزشکان و پرستاران داوطلب به عتبات عالیات از سوی بیمارستان خیریه حضرت صدیقه زهرا(س) انجام شد، افزود: به مدت ۱۰ روز کادر پزشکی اعزامی به عتبات عالیات در کشور عراق مستقر خواهند بود.

وی با بیان اینکه برای اعزام این تیم پزشکی از مدت‌ها قبل هماهنگی های لازم صورت گرفته بود تصریح کرد: کادر پزشکی متشکل از متخصص قلب، متخصص زنان، متخصص بیهوشی، متخصص طب اورژانس، پزشک عمومی، سوپروایزر، پرستار و ماما است و اکثر پزشکان و پرستاران به زبان عربی مسلط هستند.

دنده بر یادآور شد: این تیم پزشکی ۱۴ نفره به صورت کاملا عملیاتی در قالب دو گروه، در داخل حرم حضرت ابوالفضل العباس(ع) و مهمانسرای آن حضرت مستقر می شوند و خدمات درمانی لازم را به زائران حرمین مطهر حضرت سیدالشهدا(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) ارائه خواهند داد.

معاون اسبق مرکز پزشکی حج و زیارت با تاکید بر اینکه ارائه خدمات درمانی به تمامی زائران به صورت رایگان صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: زائران بایستی نکات مهم بهداشتی را مدنظر داشته باشند و در همه حال این نکات را به صورت جدی اجرا کنند تا در برابر بیماریهای ویروسی و میکروبی ایمن باشند.

دنده بر از زائران خواست تا قبل از عزیمت به عتبات عالیات واکسن آنفلوانزا را تزریق کنند تا در برابر این بیماری نیز ایمن شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز