خبرگزاری کار ایران

رییس جدید مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین الملل وزارت کشور منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۹۴۰

پیش از این روح اله جمعه ای که اکنون به عنوان مشاور وزیر کشور در امور رسانه منصوب شده است، عهده دار مسئولیت مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور بود.

وزیر کشور طی حکمی بابک دین‌پرست را به عنوان رییس جدید مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور طی حکمی بابک دین پرست را به عنوان رییس جدید مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور منصوب کرد.

بنابراین گزارش در حکم وزیر کشور خطاب به دین پرست آمده است: نظر به تجارب و روحیه فعال و تلاش گر جنابعالی به موجب این حکم به سمت رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور منصوب می شوید.

وزیر کشور در این حکم؛ انجام اقدامات و هماهنگی های لازم برای ایجاد نظام اطلاع رسانی پویا و کارآمد، برقراری ارتباط و همکاری موثر و متقابل با رسانه ها و ساماندهی و انسجام بخشی به تعاملات بین المللی وزارت کشور در راستای سیاست ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید را به عنوان انتظارات از رییس جدید مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور برشمرده است.

رحمانی فضلی در پایان حکم انتصاب دین پرست؛ توفیق روز افزون وی را در پیروی از منویات رهبر انقلاب در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه پروردگار قادر متعال خواستار شده است.

گفتنی است مسئولیت های متعدد از جمله تصدی معاونت کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر در کارنامه مدیریتی دین پرست قابل ملاحظه است.

تا پیش از این روح اله جمعه ای که اکنون به عنوان مشاور وزیر کشور در امور رسانه منصوب شده است، عهده دار مسئولیت مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز