خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در گفت‌وگو با ایلنا:

اجازه ایجاد مشکل در مسیر تحقیق‌ و تفحص از بنیاد‌ شهید را نمی‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۰۹۷

گزارش تحقیق و تفحص آماده شده و در آستانه قرائت در مجلس است، در زمینه این تحقیق و تفحص گزارشی را به آقای لاریجانی داده‌ایم و منتظریم زمان قرائت آن مشخص شود.

طرح تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران که بیستم خرداد ماه سال ۹۲ با ۱۲۹ رای موافق نمایندگان مجلس تصویب شده بود، بر اساس اعلام رئیس کمیته این تحقیق و تفحص آماده شده و در آینده‌ای نزدیک در صحن مجلس قرائت خواهد شد.

امیر خجسته در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درمورد فرآیند تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: گزارش تحقیق و تفحص آماده شده و در آستانه قرائت در مجلس است، در زمینه این تحقیق و تفحص گزارشی را به آقای لاریجانی داده‌ایم و منتظریم زمان قرائت آن مشخص شود.

وی در ارتباط با جزئیات این تحقیق و تفحص و شایعاتی مبنی بر وجود تخلفات مال گسترده در بنیاد شهید و در زمان ریاست مسعود زریبافان بر این بنیاد، گفت: در حال حاضر نمی‌توانم، هیچ یک از جزئیات مربوط به گزارش تحقیق و تفحص را عنوان کنم زیرا که این برخلاف آیین نامه مجلس شورای اسلامی است.

به گفته وی تهیه این طرح ۷ ماه کاری زمان برده و برای آماده شدن مقدمات کار همچون تصویب و تخصیص بودجه، نیز یکسال زمان صرف شده است.

خجسته در پاسخ به این سوال که آیا سنگ‌اندازی‌هایی در روند انجام این تحقیق و تفحص بوده است، گفت: ما اجازه نمی‌دهیم، مشکلی در این مسیر ایجاد شود.

گفتنی است؛ در گذشته برخی نمایندگان مجلس از جمله نایب رئیس مجلس، از به دست آمدن ۸۰ تخلف در جریان تحقیق و تفحص از زیر مجموعه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران از جمله بانک دی خبر داده بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز