خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره ثبت احول گلپایگان خبرداد:

جمعیت در گلپایگان ۳/۱ درصد رشد داشته است

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۰۰۵

در ۹ماهه امسال حدود ۴ هزار و ۵۰۰ عدد شناسنامه مکانیزه به شهروندان گلپایگان ارائه شده است.

سرپرست ثبت احوال گلپایگان با بیان اینکه نرخ رشد جمعیت در شهرستان گلپایگان ۳/۱ درصد است، تصریح کرد: در ۹ماهه امسال یک هزار ۴۴نفر نوزاد متولد شده است که از این تعداد اسامی ۵۸۵ نوزاد پسر و حدود۴۵۷ نوزاد دختر در سامانه ثبت احوال به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گلپایگان، علی کاظم، با اشاره به اینکه طی ۹ماهه امسال، حدود ۴هزار و ۵۰۰عدد شناسنامه مکانیزه به همشهریان ارائه شده است، ادامه داد: با اجرای این طرح در شهرستان همه مشکلات، صرف نظر از مراجعه یا مکاتبه به محل صدور شناسنامه یا محل تولدشان با مراجعه به ثبت احوال خدمات مورد نیاز را درکمترین زمان با بیشترین سرعت دریافت می کنند.

سرپرست اداره ثبت احوال گلپایگان نرخ رشد جمعیت در شهرستان گلپایگان را ۳/۱ درصد اعلام کرد، وگفت: طبق منویات مقام معظم رهبری با ید به مسئله افزایش جمعیت توجه واهتمام بیشتری صورت گیرد.

وی تصریح کرد: در ۹ماهه امسال یک هزار ۴۴نفر نوزاد متولد شده است که از این تعداد اسامی ۵۸۵ نوزاد پسر و حدود۴۵۷ نوزاد دختر در سامانه ثبت احوال به ثبت رسیده است.

کاظم با بیان اینکه در ۹ماهه امسال تعداد ۳۸۵نفر فوت شده اند، اظهارداشت: امسال آمار ازدواج به حدود ۶۴۱ نفر رسیده است.

سرپرست اداره ثبت احوال گلپایگان بابیان اینکه مردم متدین و دین دار گلپایگان اسامی ائمه اطهار(ع) را برای فرزندان خود انتخاب می‌کنند، تصریح کرد: نام‌های امیر علی، علی، امیر حسین، محمد طه، ابولفضل بیشترین اسامی ثبت شده در شناسنامه پسران و برای دختران نام فاطمه، زهرا و نازنین زهرا و ریحانه است.

وی در ادامه به معافیت قانونی و عدم پرداخت جریمه دیر ثبتی اشاره کردو تأکید کرد: طبق تبصره ماده ۱۵ و۲۵ قانون مهلت ثبت به موقع وقایع حیاتی که ۱۵ روز پس از ولادت و۱۰ روز پس از مرگ است و در صورت عدم حضوردر مهلت قانونی پرداخت جریمه و سایر مجازاتهای تعیین شده اخذ می شود.

وی گرد آوری گنجینه اسناد شهدای گرانقدر، علما، مشاهیر و بزرگان شهرستان گلپایگان را از اقدامات اداره ثبت احوال گلپایگان عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز