خبرگزاری کار ایران

سازمان حج و زیارت اعلام کرد:

نام نویسی در کاروان های حج از امروز آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۰۴۸

نام نویسی از متقاضیان دارای سند اولویت دار حج در کاروان های حج تمتع ۹۴ بر اساس استان محل سکونت زایران از امروز سوم بهمن ماه آغاز شده و تا روز یکشنبه ادامه دارد.

سازمان حج و زیارت اعلام کرد، نام نویسی در کاروان های حج سال ۹۴ از امروز(جمعه) آغاز شده و به مدت سه روز ادامه دارد.

به گزارش ایلنا؛ نام نویسی از متقاضیان دارای سند اولویت دار حج در کاروان های حج تمتع ۹۴ بر اساس استان محل سکونت زایران از امروز سوم بهمن ماه آغاز شده و تا روز یکشنبه ادامه دارد.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، ثبت نام در کاروان های حج استان های تهران، قم، البرز، قزوین از ساعت ۹ صبح امروز آغاز شد.
همچنین نام نویسی در کاروان های حج استان های اردبیل، آذربایجان غربی، ایلام، کرمانشاه، بوشهر، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، کردستان، کرمان، کهکیلویه و بویراحمد، لرستان، گیلان، مازندران، هرمزگان، همدان و گلستان از ساعت ۹ صبح روز شنبه چهارم بهمن ماه آغاز می شود.

آغاز ثبت نام کاروان های حج در استان های آذربایجان شرقی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، زنجان، مرکزی، یزد و حج و زیارت کاشان نیز از روز یکشنبه پنجم بهمن ماه خواهد بود.
دارندگان اسناد ودیعه گذاری حج تا ۱۵ اسفند ۸۴ برای اعزام به حج ۹۴ فراخوان شده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز